26 Mart 2011 Cumartesi

Avon pro-to-go ruj


Ambalajı çok ilginç:)Resimde göründüğü gibi açıp kapamak için yeri var, onu hareket ettiriyorsunuz, kapak aç kapa yok:)Değişik olmuş güzel düşünülmüş bence:)Guerlain'ın yeni sezon rujlarınıda bu şekilde yapmışlar hatta:)))

Avon'un rujlarını beğendiğimi bilmeyen kaldı mı?:)Bu seriside ayrı bi güzel..Bu renk daha ayrı bi güzel:))Yumuşacık, nemlendirme özelliği çok yüksek, ıslak görünümlü, cici renk seçenekleri olan bi seri..Ben diğer renklerindende almayı düşünüyorum..

BABY LİPS

7 yorum:

  1. benim de en sevidğim rujlarımdan baby lips. provocative plum'ı da seviyorum o ışıltılı bir plum ama çok hafif.

    YanıtlaSil
  2. sister sinister, aynen öyle cnm bende provoactive plumu çok sevdim,yeni tanıştım ama:(Testerı var bende hatta, iyi hatırlattın onuda swatchlayym bi ara:)

    YanıtlaSil
  3. babylips bencede en güzeli,bende avon rujlarını seviyorum,ama artık avon almıyorum,sevdiğim rujlarım bitince naparım bilmem:)

    YanıtlaSil
  4. ben yollarım sana özgecim:)Avon'dan bi ara bayaa bi ruj toplamayı düşünüyorum zaten, o fiyatlara böyle kaliteli rujlar kaçırılmaz cidden..

    YanıtlaSil
  5. bu renk benim hayatımın en güzel rengi diyebilecegm kadarrr güzel :D ama katalogta göremedim sen nerden aldın ??

    YanıtlaSil
  6. NaszL, ben katalogdan aldım bunu.son katalogla birlikte satışa tekrar çıktı diye biliyorum..

    YanıtlaSil
  7. Ben hiç beğenmedim bu ruju nasıl diyim aldığıma pişman oldum giib birşey

    YanıtlaSil