14 Mayıs 2011 Cumartesi

Urban decay primer potion


Bu marka türkiye'de yok bildiğiniz gibi..Bende şans eseri denk geldim ve alabildim.İyi ki almışım diyorum şu an:)Markanın en ünlü ürünlerinden biri bu far bazı.Ününü hak ediyor kesinlikle.En inatçı farlarımı bile tüm gün gözlerimde bozulmadan durdurabiliyor..


Bu far bazının çeşitleri var aslında, kimi daha renkli kimi benimki gibi renksiz.Bendekinin ismi ne bilmiyorum, ilginç bi şekilde ne ambalajında ne kutusunda bi isim yazmıyor yada ben göremedim:))

Elimde olan baz, gördüğünüz gibi renk vermiyor, sağda direk aplikatörle sürdüğüm hali soldaysa yayılmış hali var.Bazı farlarım bozulmasın diye fazla sürüyorum biraz, o zaman hafif beyazımsı bi renk görünüyor.Farın rengini kesinlikle etkilemiyor tabi.Bulabilirseniz kesinlikle alın derim, bu bitince ben ne yaparım nerden bulurum bilmiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder