11 Eylül 2011 Pazar

Loreal arı sütlü saç kremi


Saç bakımıyla kısa süre öncesine kadar hiç ilgim yoktu neredeyse.Çünkü, oldukça sağlıklı saçlarım vardı gerçekten:)Ama 'rouccatane' ilaç tedavim nedeniyle saçımada olanlar oldu.Çok fazla kurudu, canlılığını yitirdi, matlaştı, sürekli dökülüyor vs.

Bu sebeplerle bende saç bakımı macerasına başlamış buldum kendimi.İlacı bırakmadan eski haline dönmesi imkansız zaten ama yinede bu kötüye gidiş sürecini yavaşlatmak bile bişey benim için:)

Bu saç kremi, kuru saçlar için üretilmiş.Loreal'in arı sütlü serisinden bi krem.Duş aldıktan sonra saçlara uygulanıyor.Durulanmıyor..

Saçları yumuşatıyor ve nem veriyor gerçektende.Zaten vaadide bu yönde.Ve bunu gerçekleştirebiliyor.Kokusu rahatsız edici değil.Yapısı, akışkan.Saçları yağlandırmıyor, ağırlık vermiyor.Normal ve kuru saçlara önerebileceğim bi krem yani..

Loreal'e saç bakımı konusunda güveniyorum nedense:)

4 yorum:

  1. ben bu durulanmayanlara rast gelmedim. pembesi varsa ben de ondan denemek isterim. bu arı sütlünün şampuanınından aldım bir hata yapıp saç kremli almışım, kullanamadım öyle olunca.

    YanıtlaSil
  2. pembe seride çok övülüyor.saçlara parlaklık veriyormuş o daha çok.bence bir kereden kremli şampuan kullanmaktan bişey olmaz dofacım, ben zararlı olduğunu bilmeden önce kullanırdım öyle.saçlarımda çok sağlıklıydı yani bişey olmadı:)

    YanıtlaSil
  3. Saç ürünlerinden çok çekiyorum, doğru dürüst nemlendiren bir ürün bulamadım. Aklımda olsun bu saç kremi de

    YanıtlaSil
  4. ben yeni yeni ürünler deniyorum bu ara.blogdada yer veririm bunlara.inşallah faydası olur senin içinde, uygun ürünü bulursun

    YanıtlaSil