7 Aralık 2011 Çarşamba

Ödüllendirildim=)

Dörtdörtlük blogun sahibesi gözdecim beni ödüllendirmis:)Ödül için kendimle ilgili 7 tane bilgi vermem ve 10 bloggera göndermem sartmıs=)Çok tesekkür ederim canım..

1)Kendimle uğrasmayı severim=)Kendime karsı hep özenliyimdir..Ama sağlık konusunda pek oturtamadım bu durumu yasam kosullarımdan dolayı=)Düzenli beslenme ve spor yapmak için vakit lazım birazda:(Bahane değil, gerçekten durum böyle=)

2)Kitap okumayı hiç sevmem..Üniversiteye kadar harıl harıl kitap okurdum ama simdi ne zaman kaldı ne de heves:( Üniversitede ders notu okumaya doydum=)Sınavlardan sonra özellikle, elime gazete almak bile yorabiliyor beni artık.

3)Arabalara özel ilgim vardır.Kocaman olanlarına özellikle:)Klasikleride ayrı bi severim.Araba yarıslarınada ilgim vardır..Sürerken, hız yapmayı seviyorum:(

4)Burcum, yengeç=)

5)Çok sanssız bir insanım=)Hep bi aksilik olur:)Çevrem bile sasırıyor bu duruma.Ben alıstım:))

6)Bazen karamsarım..Ama kendimi kısa sürede toparlarım, depresyona girmem=)Bu konuda güçlü sayılabilirim..

7)Benim için  hayatta sağlık, para, lüks, güzellik vs. hersey huzurdan sonra gelir=)

Tanıdığım bloggerların hepsi mimlenmis neredeyse=)Blogu olanlara yolluyorum bende bu ödülü.Üstünüze alının lütfen=)Benim adımı verebilirsiniz.Beni izleyen ve blogu olan arkadaslarımı ödüllendiriyorum:)

Sasırdığınız birsey var mı?=)İlk kez kendimle ilgili bilgi veriyorum, nasıl buldunuz..:)))

4 yorum:

  1. Kendi kendine güc vermen cok güzel bencede, bunu yapamayanlar zaten cok hasta oluyorlar maalesef ve bencede huzur cok önemli ama saglik ve para olmadan o hic olmuyor diyebilirim sanirim ; )

    YanıtlaSil
  2. evet canım zaten saydıklarımın toplamı huzur:))Sağlık ve parada çok önemli tabi=)
    kendi kendime güç vermezsem hayatı yasayamam zaten.çünkü sorunlar dertler hiç bitmiyor=)

    YanıtlaSil
  3. Ben de yengeç burcuyum :)
    Ve be nde karamsarım ama çabuk toparlarım her durumda :)

    YanıtlaSil
  4. belkide burcumuzun özelliğidir bu sevdacım:)))

    YanıtlaSil