20 Şubat 2012 Pazartesi

Dior forever compact

30-20
 Benim rengim 20 numara..30 numaranın deneme boyu elimde olduğundan ikisini birlikte swarchlamak istedim guerlain linergie fondötende olduğu gibi..

Almak isteyenler için renk karsılastırması iyi olur diye düsündüm:)Ara renklerin problemidir bu zaten hep, bi açığı mı alsam bi koyuyu mu alsam diye=) Tam net olanı bulmak zor..

Parmağımdaki kalem izi için özür dilerim bu arada:(
Yazarken hep bulastırırım kalemi elime, foto çekerkende farketmemisim=) 

Gelelim ürüne;)

Sürekli alacağım ender nadir makyaj ürünlerimden biri bu dior forevet compact=)

Fondöten pudra karısımı bi ürün.. 

Kapatıcılığı ve kalıcılığı iyi..

Duruşu çok doğal..

Yağlandırma, kurutma gibi problemleri yok..Her iki cilt halimlede denedim:)

Toz toz olmuyor..

Kabı kullanıslı gayet..Aynalı, sünger için bölmeli..

Süngeri  güzel uygulama sağlıyor..

Durusu ne mat ne glow..Mata yakın denebilir ama sağlıklı bi görünüm sunuyor..

Sür çık tarzı, hiç uğrastırmıyor..

Kesinlikle tavsiye ederim=)

9 yorum:

  1. Fondöten seçimii önemserim. Peki fiyatı nasıl bu fondötenin?

    YanıtlaSil
  2. Ten makyajı çok önemli evet..Fiyatı, 130 civarı olması lazım..

    YanıtlaSil
  3. dior-dior-dior :) pudralarım biraz azalsın nude pudra alasım var:))

    YanıtlaSil
  4. al cnmcm:)nude pudrada bittikçe alacağım ender nadirlerden:))

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle sana katılıyorum harika !!!

    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. bütü, kullanan çoğı kisi hemfikir zaten sanırım:)

    YanıtlaSil
  7. Post yazılalı çok olmuş ama yaşım 25 olmasına ragmen ben yeni yeni makyajla tanışanlardanım ve ilk işim bu pudrayı almak oldu. süngerinin bıraktığı etkiyi pek sevnedim pütürlü gibi oldu sanki acaba hangi fırçayı alsam bu ürün için ideal olur?

    YanıtlaSil
  8. hümeyra, bende geç basladım sayılır nispeten:))20 yasımda basladım 3 yıl oldu baslayalı.ilk isinin bu pudrayı almak olması çok iyi olmus.süngerleri bende kullanmam genelde.kapatıcılık fazla olsun dersen kabuki öneririm, mac182,inglot25ss yada the body shop kabuki olabilir.üçüde güzel.kapatıcılık az olsun dersen inglot 1ss fırçayı tek geçerim, mac denemedim bilmiyorum bu yüzden.pudrayı tek basına kullancaksan kabuki al bence ama.

    YanıtlaSil