25 Mart 2012 Pazar

Alessandro lipgloss


05 no

Vanilyaclub'a üyeyken gelen kutumdan çıkmıstı bu gloss.Üç kutu sonunda iptal etmistim üyeliğimi=)Hala pek bi yol katettiklerini göremediğim için üye olmadım.

Pek gloss insanı değilim ama bunu sevdim nedense=)

Tasarımı, aynalı ve ısıklı.Aynasını çekmemisim ama ambalajın bir kenarında boydan boya minik bir ayna var=)Isıkta, tepesindeki butona basınca yanıyor.

Rengi, oldukça doğal gördüğünüz gibi.İçinde minik ısıltılar var.

Yapısı yapıskan maalesef, tadı kokusu hafif naneli gibi.
Pek sevdiğim bisey değil bu=)Dolgunlastırıcı özellikteki glosslar gibi yani.
En iyi yanları; kalıcılığı, ambalajı ve rengin dudakla bütünlesmesi.
Yapıskanlığı ve kokusu olmasa belki baska renklerindende edinebilirdim ancak maalesef bu konuda geçer not alamadı benden.

4 yorum:

  1. bu rengi mac in bir rujuna benzettim sende vardı ama adını unuttum. çok hoş görünüyor canım

    YanıtlaSil
  2. mac cyndi ve ramblin rose var cnm bende.rambline benzer çıkmıs sanki biraz evet:)ama susakta çok farklılar tabi yapı olarakta renk olarakta.tesekkürler cnm=)

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel "dudak" rengine benziyor tatlim, güle güle kullan : )

    YanıtlaSil
  4. aynen öyle cnm.tam dudak rengi:))tesekkürler..

    YanıtlaSil