1 Haziran 2012 Cuma

Lancome gloss


112-red pret a porter
Lancome markası benim genel olarak uzak durduğum bi marka nedense.Kaliteli olduklarını bildiğim halde pekte ilgimi çekmiyor.Bu gloss arkadasımın(özgeciimin) hediyesi..

Öncelikle, pek gloss kullanan biri değilim.Özel bi nedeni yok, ruju sürmesi, tazelemesi, tasıması daha kolay geliyor:))Yoksa durusları güzel=)

Lancome glossların daha önce methini duymustum zaten, 
deneyincede yersiz olmadıklarını gördüm..

Yapısı, çok güzel!Opak yapıda, sürdüğünüzde kolaylıkla rengini ısıltısını belli ediyor.Sonradan hafifletmeniz münkün tabi..

Kalıcılığı oldukça iyi..
Yapıs yapıs hissini pek yasamadım ben ama o konuda herkesin hassasiyeti farklı tabi..

Ve rengi..Muhtesem!!Dudakta kırmızının içine hapsolmus minik altın parçacıklar harika görünüyor..Çok fazla gösterisli bi durusu var..
Kırmızı severlere ve kullanabilenlere önerebileceğim bi ürün!

6 yorum:

  1. lancome benim sadece glosslarını sevdiğim bir marka, farları gerçekten berbat ötesi (benim denediklerim) ama bu glossun şeftali rengi bende de var ve yapış yapış olmasına rağmen kalıcılığını seviyorum:)

    YanıtlaSil
  2. kitten, ben rimellerini denedim birde.güzeller ama harika değiller benim için.allıkları,eyelinerı ve fondötenleri begeniliyor diye biliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Lancome'un glossları güel oluyor,renkte çok güzel.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. tesekkürler kozmetikperisi:)

    YanıtlaSil
  5. canımcım güzel günlerde sür sürüştür:)

    YanıtlaSil
  6. özge, nerelerdesin senya=)tesekkürler cnm sayende:)

    YanıtlaSil