26 Temmuz 2012 Perşembe

Bioderma white objective serisi


Cilt bakımında tercihim genelde aydınlatıcı yada arındırıcı serilerden olur:)Çünkü, cildim normal zaten, bende kullanmısken bari yararsa bu islere yarasınlar diye bu sekilde tercih ediyorum.Ve ürünleri genelde set halinde kullanıyorum.

Bu setide bu niyetlerle aldım, sonuç beklediğim gibi olmadı.Ürünleri sevdim kesinlikle ama aydınlık verme olayını bence pek yapmadılar:)Aslında oldukçada göreceli bi kavram bu=)

Serinin temizleyicisi yok, büyük bir eksiklik..

Toniği, sensibio h2o ile hemen hemen aynı denebilir.Bu yüzden pekte kullanamadım açıkçası görüldüğü üzere.Temizleme islemini hakkıyla yerine getiriyor..

Serumu, seride en sevdiklerimden.Silikonlu ürünleri yüzüme sürmeyi hiç sevmiyorum, gördüğüm serumlarda genelde bu yapıdaydı maalesef.Ama bu serum öyle değil, bu yüzden en sevdiklerimden.Oldukça hafif yapıda, hemen emiliyor.Yapıs yapıs his bırakmıyor.Makyaj altı kullanımınada uygun.

Nemlendiricisi, yağsız yapıda sanırım.Cildi dengeliyor diyebilirim.Bende yağlanma veya kurumaya sebep olmadı.Buda hemen emiliyor ve makyaj altı kullanıma uygun..

En sonda duran minik fırçalı tüp ise, lokal lekeler için minicik bi ürün ama pek düzenli kullanamadım bunu açıkçası.Bu yüzden pek yorum yapamayacağım ona su an..

Seri genel olarak güzel.Her bi ürün islevini yerine getiriyor.Sadece, aydınlatmada yetersiz bence.Yetersizden kastım, mükemmel değil ama iyi.Bi duruluk veriyor cilde ve günes lekeleriminde yaz günesine rağmen koyulasmasını engelliyor bence.Yalnız yine belirteyim, simdiye kadar kullandığım en iyi aydınlatıcı seri shiseido white lucency serisi idi..

5 yorum:

  1. canım çok iyi oldu bu seriyi tanıtman. ben bu serumu gece serumu olarak biliyordum hep. günde 2-3 kez sürün de yazıyor. :S sırf kafa karışıklığından dolayı almıyorum bunu. tüm yüze mi sürüyorsun? lekelere sürün diyor bir de. tüm yüze sürünce bir şey yapmıyorsa ben de denesem mi acaba? çillerim var onlar için istiyorum özellikle.

    YanıtlaSil
  2. Ben aydınlatıcı ürünlere pek sıcak bakmıyorum, tanıdığım bir uzman cildin bariyer dengesi bozabileceğini ve güneşe karşı daha hassas bir cilt yapısı oluşturabileceğini söylemişti aydınlatıcı serilerin.. düzenli ve set halinde kullanmak yerine yalnızca lekeli bölgelere kullanılabilecek bölgesel peelingler veya serumlar tercih edilmeliymiş. cildin normal ve sorunsuzsa kullanma yazık olur yüzüne cnm, tabii yine sen bilirsin..shiseido'nun skincare serisini kullandın mı hiç? :)

    YanıtlaSil
  3. dofa dofa, tüm yüze sürüyorum serumu.minik olan lokal kullanılıyor diye biliyorum ben.tüm yüze sürdüm bisey olmadı valla bilmiyorum=)çillere etkili değil ama onu söylim.çillere etkin bisey yok zaten henüz::(

    elasel, çok güçlü değil bunlar zaten.içinde asit olanlar ddf neostrata gibi markalardaki ürünler dediğin gibi cildin yapısına belki devamlı kullanırsan zarar verebilir ph yı değistirdiği için.ama bunlar o kadar güçlü ürünler değil.ara ara kullanıyorum zaten bende böyle set halinde.hiçbisey kullanmadığım sadece temizleyici kullandıgım zamanlarda oldugu için, kullanınca bunları kullanıyorum dedim.shiseidoyu kullanmadım hiç, skincare biraz daha olgun yaslara hitap ediyor diye biliyordum ama değildir belkide hiç arastırmadım özellikle.

    YanıtlaSil
  4. Anladım cnm. Skincare serisinin temizleyicisi bayağı beğeniliyordu bloglarda, elimdekiler bitse denemek istiyorum ama bitecek gibi değiller=) ne çok şey almışız zamanında kullan kullan bitmiyor:P

    YanıtlaSil
  5. aynen öyle:)gözümüz dönmüs=)ben ilk kez bu kadar duruldum, içimdeki alma isteği ilk kez bu kadar duruldu diyim:))

    YanıtlaSil