3 Ağustos 2012 Cuma

İndirimlerr=)

Bugün biraz konseptimin dısına çıkıp bir siteden bahsetmek istiyorum size..


Sitenin en güzel özelliği tüm markaları, fırsatları, indirimleri
 ve en önemlisi online mağazaları bi arada bulunduruyor olması sanırım.

Online alısveris artık bildiğiniz gibi vazgeçilmez.
Birçok ünlü markanın online alısveris sitesi olduğundan habersizdim ancak artık indirimlr.com sayesinde öğrenmis oldum.

Benim tercih ettiğim birkaç site vardı sadece ama artık bu sayı oldukça artacağa benziyor.
Simdi buna sevinsem mi üzülsem mi bilemedim:))

İnternetin en büyük avm gibi geldi bana=) Artık takipçisiyim.:)
Site, zamandan kazanmamıda sağlayacaktır diye düsünüyorum.
Benim gibi birçok kisinin en isine gelen taraflarından biri bu olacaktır bence=)

Böyle alısverisle ilgili güzel bulduğum siteleri paylasmaya devam edebilirim..

1 yorum:

  1. Bende yaz bitiminde ihtiyacım oldu için geçen sene matte barcelona rengini almıştım.t bölgesindeki parlamayı engelliyor cildi pulpul göstermiyor çok güzel.Ben oriflame makyaj bazının pompasını bu fondotene taktım hatta:)idare ediyoruz mutlu mutlu:)
    sevgiler:)
    cosmo-trend.net

    YanıtlaSil