21 Ekim 2012 Pazar

Loreal infaillable farlar

01 Hourglass beige/08 Sahara treasure

Lorealin bu farları çok meshur bildiğiniz gibi, çogu yerde resmini ismini görmüssünüzdür zaten.

Bende bu iki sahane renk var sadece.Yanına ekler miyim bilmiyorum:)

Krem pudra arası bi yapıdalar, durusları oldukça gösterisli.

Isıltılı ama kaliteli bi görünüm sunuyor.

Tenle bütünlesiyor, kalıcılıkları bazsız dahi çok iyi.

Renk seçeneği bol diye biliyorum.

Karıstırılmaları kolay, uygulaması rahat.Elle sürmek isime geliyor fırça kullanmıyorum..

Tek kötü yanı kapagındaki bi ton saçma yazı bulunan etiketi ve sağlam olmaması.
Açık renk olanı dağılmıstı, kendim toparladım pressledim.
Krem ürün oldugundan hemen toparlanıyor, toz gibi presslemede ugrastırmıyor tabi.

Fiyat performans oranı çok çok iyi gerçekten, tavsiye etmemek için sebep yok=)
 


6 yorum:

  1. bende 4 rengi var hep açık tonları aldım elimle dağıtırım kolay olur diye ama heran koyu renklerinide alabilirm,çok seviyorum çünü,dediğin gibi ışıltılı am kaliteli duruşları var..

    YanıtlaSil
  2. hangi renk hangisi anlayamadım ben koyusunun rengini çok merak ettim =)

    YanıtlaSil
  3. yağlı gösteriyor mu gün sonuna doğru?

    YanıtlaSil
  4. özge, sendeki pembe ve pınardaki kahvede aklımda kalan renklerden benimde aslında=)

    svieri doroga, 01 beige olan bej renkli, 08 olan koyu tonlu.çok güzel ikiside=)

    elasel, hayır cnm hiç yağlı göstermiyor.yogunlugu biraz azalabiliyor sadece ama oda çizgilenme seklinde değil, bazsız kullandım hep bide düsün.

    YanıtlaSil
  5. iyiymiş..aklımda hep ama bi fırsatım olmadı yahu, neyse inşallah bigün alacağım:D

    YanıtlaSil
  6. evet cnm bu tip markalarda sivrilen ürünleri almayı unutuyoruz bende öyleyim, algıda seçicilik sanırım;)

    YanıtlaSil