28 Ekim 2013 Pazartesi

Alısveris#49


Bayram indiriminden aldığım ürünler..

Cilt bakımı için estee lauder denemeye karar verdim, hep merak ediyordum sonunda aldım:)Aldıklarım;

Estee lauder perfectly clean temizleyici
Estee lauder perfectly clean tonik
Estee lauder daywear nemlendirici
Estee lauder advanced time zone göz çevresi nemlendiricisi
Estee lauder advanced night repair göz çevresi serumu
Sephora göz makyaj temizleyicisi

Makyajda aldıklarım ise;

Bobbi brown tinted eye brighter
Bobbi brown correctour
The balm balm jovi palet
Loreal infaillable krem farlar
Maybelline color totto krem farlar

Ürünlerimi oldukça azalttım ve kendimi kullanmaya adadım:)Abartısız tam kararında bi koleksiyonum var artık ve sevdiğim ürünleri kullanıp bitirdikçe mutlu oluyorum=)

8 yorum:

  1. Estee lauder fiyatlarını da yazabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel seyler almissin cnm gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  3. hazel çelik, hepsinin fiyatlarını net hatırlamıyorum ama tahmini yazim.temizleyici ve tonik 85 er civarı.nemlendirici 167 diye aklımda kalmıs.göz çevreside o civar sanırım.sevilin sitesindende bakabilirsin, vardır sanırım.

    kozmetikperisi, tesekkürler=)

    YanıtlaSil
  4. oh nihayet geldin yine.ozledik:)loreal farlari yazarsan mutlu olurum.pembe ne guzel oyle.gule gule kullan

    YanıtlaSil
  5. tesekkürler cnm:)yazarım tabi, özellikle pembesi değisik gerçekten.

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim seni, bende az ve öz ürüne dönmek istiyorum, her gördüğümü almak artık maddi manevi yordu beni :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba

    Artık yazmıyorsunuz, herşey yolundadır umarım..

    YanıtlaSil
  8. Kybele renkleri, teşekkürler..yazmıyorum artık birkaç nedenden dolayı.takip etmek isterseniz instagramda kraliceleoparus hesabım var, blog gibi sadece kozmetik değil ama.teşekk

    YanıtlaSil