13 Aralık 2010 Pazartesi

Avene termal su

Bu gördüğünüz ürünü ne için aldım hala bilmiyorum:)Cilt tipimle uzaktan yakından alakası yok bi kere.Hassas ciltler için rahatlatıcı bi sprey diye tanımlayabilirim kendisini..
Niye aldım filan diyorum ama bugün baktımda baya bi kullanmışım az kalmış:) Aklıma geldikçe sıktığımdan herhalde..Özellik bu yaz serinleme amaçlı kullandım. 
Nem verir en azından diye düşünüyordum aslında alırken, cildi hassas olanlar için iyi bi ürün olabilir dediğim gibi, cildi rahatlatıp yatıştıracağını düşünüyorum.
Makyaj üstüne kullanabilirsiniz denmişti bana alırken, ben pek kullanmadım öyle, kendi kendine kurumasını beklemek çok sıkıcı çünkü:))Genelde yazın sıcaktan bozulan makyjlarımın üstüne sıktığımdan makyajı bozuyo mu bozmuyo mu diye bişey diyemeyeceğim.
Sözün özü; hassas ciltliyseniz elinizin altında bu tip bi ürün bulunsun derim, benim gibi yağlıysa cildiniz çokta gerekli bi ürün diil.Bi daha alacağımı sanmıyorum bu yüzden..

3 yorum:

  1. bende devar böyle bir termal su.
    ben de niye aldım bilmiyorum

    YanıtlaSil
  2. Bende de var ve ben niye aldım biliyorum:)
    Senin de dediğin gibi cildimin hassasiyetini en aza indirmek için kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  3. kova kadını:))

    evet shaynacım senin gibi hassas cildi olanlara ilaç gibi gelebilir gerçekten:)

    YanıtlaSil