14 Aralık 2010 Salı

Clinique all about eyes concealer

                                                     03 light petal
Öncelikle şunu belirteyim; göz altlarım gayet mordur benim, gittikçede morarıyorlar zaten niyeyse:))Ama herhangi bi kırışıklık, çizgi, yağ butonu vs. yok şimdilik şükür..
Benim concealer deneyimim az aslında, yorumlarımıda ona göre yapacağım yani..
Bu ürünün yapısı göz altlarına sürmek için çok uygun; ne çok sıvı ne de çok katı kıvamda, kolayca yaymada sorun yaşatmıyor.
Kapatıcılığı bana göre iyi ama sanırım daha iyi kapatanlarda vardır piyasada.Ortadan iyiye diyelim bu ürünün kapatıcılığı için:)
Doğal duruyor, aydınlatması güzel ve kalıcılığı iyi..
Uzun süredir kullanmama rağmen herhangi bi butoncuğa sebep olmadı göz altlarımda.
Şimdiye kadar saydıklarım çok güzel dimi bi kapatıcı için, ancak ne yazık ki kötü özellikleride var;
Çizgilerim yok normalde dediğim gibi ama bu concealer uzun süre gözümde kaldığında, kendine çizgiler yaratıp içlerine doluyor sanırım:))
Birde rengi bana uymadı gibi tam olarak; şeftali alt tonlu bu ürün bence, alırken buna hiç dikkat etmemiştim, o zamanlar biraz acemiydim tabi:)
Şu an almam bitse bile, bi daha alırsamda başka bi rengini alırım, o zaman daha çok memnun kalacağımı düşünüyorum, çünkü artıları eksilerinden fazla gördüğünüz gibi..Sarı alt tonlu olmasını istiyorum ben tüm ten ürünlerimin!Artık öyle de alıyorum zaten, pembe ve şeftali alt tonlular bana göre diil..
Şimdiyse yeni ürünler denemek istiyorum, gün sonuna doğru çizgi çizgi olmayacak, tüm gün dayanabilecek, kapatıcı, doğal, aydınlık özelliklerini bi arada barındıran concealer önerilerinizi bekliyorum???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder