22 Temmuz 2011 Cuma

Mac ramblin rose ruj


                                                            Mac ramblin rose
Mac rujlar yapılarına göre ayrı ayrı sınıflandırılmış bildiğiniz gibi.Lustre,frost,satin,matte,cremesheen,amplified şeklinde..Benim bildiklerim bu kadar en azından:))Ben yapılarıyla ilgili pek konuşamayacağım maalesef, çünkü bildiğiniz gibi mac mağazası bulunduğum ilde olmadığından pek deneme fırsatımda alma fırsatımda yok.Sadece lustre yapıda bi rujum var oda viva glam cyndi.

Bu rujumsa frost yapıda..Frost yapıyı rujlarda pek sevmem aslında ama bu ruju sevdim bayaa:)Hem yapı olarak hem renk olarak kendini sevdirmeyi başardı:)Dudaklarımı kurutmasını bekliyordum ama öyle yapmadı.Lustre gibi yumuşak bi duruşu olmasada, kuru pütür pütür çizgilere dolmuş ruj görünümüde olmuyor.Metalik bi parlaklığı var yapısı nedeniyle.Lustre yapıya göre çok daha kalıcı.Rengiyse çok ama çok ama çok güzellll!!!!!!!


4 yorum:

  1. evet bu gönderimi bekliyordum merakla :) teşekkürler cnm :)

    YanıtlaSil
  2. aa bilmiyodum beklediğini:(bu tarz renkleri beğenirsin sen canım..forum saolsun tanıyoruz artık birbirimizin zevklerini:)

    YanıtlaSil
  3. eşekkürler sevda,daha üzelleri senin olsun..

    YanıtlaSil