22 Ekim 2011 Cumartesi

Avon supershock max rimel



Bu rimel, avon'un son çıkardığı rimel bildiğiniz gibi.Çok merak edildiğini bildiğim ve son katalogda indirimde olduğu için, bu rimeli yazmaya öncelik verdim:)

Ben öylesine denemek için aldım, açıkçası çokta birşey beklemiyordum.Ama gerçekten çok şaşırdım:))

Supershock rimeli duymuşsunuzdur mutlaka..Bayaa beğenilen bi ürün.Denemiştim ben ama öyle aman aman beğenmemiştim.Uzatması iyide olsa, dolgunluk sıfırın altında:)

Supershock max ise, hem uzatmada hemde dolgunlaştırmada başarılı.Kirpikleri çok güzel tarıyor, tel tel ayırmıyor.Doğal bi şekilde ayırıyor..Aldığım görüntüyü sevdim gerçekten.Bu kadar iyi beklemiyordum.Almayı düşünenlere kesinlikle öneririm..

Fırçası böyle tarak gibi olan rimelleri daha çok sevdiğime kesin kanaat getirdim:)Bu şekilde olmadığı halde sevdiğim rimellerde var ama tabi.Clinique, lancome vs.

8 yorum:

  1. Güle güle kullan! Şimdiye kadar Avon'un sadece bir maskarasını kullandım (adını hatırlayamadım gerçi...) o da şaşırtıcı şekilde iyi çıkmıştı :) Bunu merak ettim, kirpiklerimi dolgunlaştırması özellikle önemli benim için...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. makeupwithstyle; avonun hemen hemen her rimelini denedim ben:)bi ara ilgili bi post yapmayı düsünüyorum hatta.seviyorum ben avonuya:)market kozmetikleri ayarında kalitesi ve çok daha ucuz onlara göre.market kozmetikleri, hak etmedikleri derecede pahalı bence;)

    YanıtlaSil
  3. bende diğerini hiç sevmemiştim o yüzden de bu maskarayı hiç düşünmedim,ama sen güzel diyorsan güzeldir:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler cnm=)ben bayaa beğendim.ama rimel olayı değişken biraz, herkese her rimel hitap etmeyebiliyor;)

    YanıtlaSil
  5. aa beğendin demek. peki kirpikleri sert sert yapıyor mu ötekisinin öyle bir sorunu vardı yoksa ötekini de beğenmiştim ben.

    YanıtlaSil
  6. dofacm bütün rimeller benim kirpiklerimi sertleştiriyor zaten belli ölçüde:)ondan çok ayrım yapamadım ama rahatsız olmadım yani.pek baktıgım bi özellik değil açıkçası o.senin için, sürdüğümde tekrar incelerim bu açıdanda cnm:)forumdan hbrlesiriz=)

    YanıtlaSil
  7. Aslında çok da seyrek olmayan kirpiklerim var, yine de dolgunluk arıyorum ben de. Diğer supershock u bitene kadar kullandım, pek dolgunluk vermse de kirpiklerimde duruşunu yine de sevmiştim. O zaman bunu daha çok seveceğim diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  8. bende öyle düşünüyorum:)klasik supershockdan tek farkı, biraz daha dolgunluk vermesi.

    YanıtlaSil