28 Ekim 2011 Cuma

Ekim ayı favorilerim



Bu ara elimin gittiği ürünler bunlar..Sonbahar makyajına geçiş yapmış bulunuyorum sanırım:)Elim sürekli 'plum' tonlara gidiyor=)Tek tek inceleyelim bakalım ürünleri:)Altı çizili olan renkli yazılara tıklayıp merak ettiğiniz ürünün yazısına bakabilirsiniz..Yazısı olmayanları takip ederek ilerleyen zamanda görebilirsiniz:))

Allıktan başlamak istiyorum.Bu ayın favorisi kesinlikle SİN..Nars sin allık.Rengi, mor alt tonlu pembe.Mor ton bariz belli ama.Kış makyajımın vazgeçilmezi olacağı kesin!!
Onun dışında mac dainty ve chanel reflexde elimin gittiği ürünlerden..
Ten makyajında, nars compact powder tercih ettim genelde.Kullanımı pratik:)Fondötendeyse, ysl radiance smoothing..
Concealerım, mac studiofinish.Yüz için clinique antiblemish.
Aydınlatıcım, her daim favorim olan NİCO!Nars nico..Onsuz olmaz:))
Birde loreal glosslara çok fena taktım bu ara!Yapılarıyla, renkleriyle beni benden alıyorlar:)Kesinlikle birkaç rengini daha almalıyım!
Rujlarımsa, guerlain ve yves rocher kalıcı seri.
Göz kaleminde son takıntım avon kalemler:)Kalemleri harika gerçekten..Siyah ve mor rengi favorimdi bu ay.Ve tabiki supershock jel eyeliner..O kadar pratik ki, elim fırçayla jel eyeliner sürmeye gitmiyor artık:)
Rimelim, avon supershock max ve lancome hypnose drama.
Farlarım, yves rocher.Kesinlikle alınası farlar:)
Ve bu ara kurtarıcım, elimden düşürmediğim clarins lipbalmım:)

Cilt bakımında, loreal temizleyici+clinique even better clinical serumuma devam ediyorum.Peeling ve maske uygulamıyorum bu ara, roaccutane mağduru olaraktan:))Parfümde ysl cinema..Kışın vazgeçilmez kokularından:)

16 yorum:

  1. ürünler muhteşem canım,bu günlerde allık olarak benim elimde hep daintye gidiyor,farlarının renkleride çok hoş,güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
  2. Roaccutane mı:S Bende 6 yıl once kullandım. Sakın ama sakın güneş korumasını ıhmal etme kışın bile olsa mumkunde 50++ olsun.bunun dışında yogun nemlendirici kullanmamalısın cildin soyulmasının maksimum seviyede olabilmesi için.Ve saçlar umarım cok dokulmuyorlardır malum yogun a vitamini.

    Birden aklıma o 8ayım geldi panik oldum kusura bakma:) nacizhane onerilerim tecrube cok bu konuda:)

    YanıtlaSil
  3. busecim, teşekkürler cnm.o kadar pembe allıgım var, benimde daintye elim gidiyor genelde niyeyse:)

    makyajlıblog, evet maalesef rouccatane:)dediklerini genel olarak uyguluyorum diyebilirim cnm=)son ayımdayım zaten.bitecek insallah benimde artık..

    YanıtlaSil
  4. Saclarım konusunda cok uzuntu yasadım o zamanlar ama inan kullandıgına degicek.o zamandan beri cildim hic bozulmadı yani kalıcı cozum bu ilac.

    İnsallah cabuk atlatırsın

    YanıtlaSil
  5. bende çok fazla yan etki gördüm.özellikle sistemik olarak:(ara veriyorum bazen mecburi.ama tamamlycm insallah sonunda 5 aylık dozumu.tesekkürler cnm

    YanıtlaSil
  6. gözüm gönlüm acildi yahu bu makyaj malzemeleriyle cok güzeller hepsi, bu nars markasini ben de denemek istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  7. cok güzel gözüküyor ürünler, güle güle kullan güzelim : )

    YanıtlaSil
  8. canım şu kalıcı rular hakkında ne düşünüyorsun.. ya ben de bu aralar kalıcı rujlara taktım...

    YanıtlaSil
  9. Offf ne güzel şeyler bunlar :) Nars hiç kullanmadım ama bu ara Nars beni çağırıyor :)

    YanıtlaSil
  10. Demir Cicek, nars denenmesi gereken bi marka kesinlikle:)

    viva, teşekkürler cnm.

    eczsn, yves rocherin her ruj serisini denedim.hepsi çok çok güzel.kalıcılık olarak bu kalıcı seri gerçekten ismini hak ediyor.yazısı yakında:)

    sevdacm, nars yaza yaza göstere göstere herkesin aklını çeldim biraz sanırım=)ama güzel marka gerçekten..

    YanıtlaSil
  11. ay cnım ya sana zahmet bi yzar mısın yves rocheri ankarada nerden bulabilirim.. malum en kıbrıstayım ankaraya uçakla geleceğim inşallah korkmazsam yaza doğru...

    YanıtlaSil
  12. eczsn, ankarada nerde vardır bilmiyorum ama avmlerde mutlaka vardır.ankamallda filan olduğunu düşünüyorum.yves rocherin kendi sitesinden mağazalar kısmına tıklayıpta bulabilirsin birde cnm.

    YanıtlaSil
  13. Avon maskara ve göz kalemini ben de bu ay sipariş ettim. Uzun zamandır Avon alışverişi yapmıyordum. İnşallah ben de severek kullanırım. Çünkü Armani rimelim bitmek üzere.

    YanıtlaSil
  14. armani kadar etkili olur mu bilmem ama ben sevdim rimeli.kalem zaten harika ötesi.ii yapmışsın cnm almakla, avonun bazı ürünleri harika gerçekten..özellikle kalemleri ve rujlarını seviyorum=)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel hepsi de=)) chanel reflex çok güzel görünüyor, ben de istiyorum =)

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler cnm=)bi an önce kavuşursun insallah reflexe:)

    YanıtlaSil