21 Ağustos 2011 Pazar

Nars albatross&nico

Yukarıdan aşağı;
Albatross-nico(Flaşsız)
Albatross-nico(flaşlı)


Sol nico,sağ albatross..
                        ALBATROSS-NİCO
 
Highlighter, makyajı makyaj yapan unsurlardan biridir bana göre.Belirli bölgeleri ışıldatmak, makyajı çok daha hoş gösterebiliyor..

Bildiğiniz gibi, toz,krem,likit,kalem vs. birsürü çeşitte highlighter ürün var piyasada.Ben hemen hemen hepsinden denedim.Kullanımı en kolay olanlardan biride hiç şüphesiz toz olanlar..

Nars allıklara olan tutkumu az çok biliyorsunuzdur artık zaten:)Bu cicilerde,nars'ın kendi sitesinde allık kategorisinde geçiyor sanırım.Ama tabi ki allık değil bunlar:)))Yalnız, yapıları allıkları kadar güzel, hatta aynı.Renkleri, içindeki ışıltıları, verdiği aydınlık görünüm,pigmentasyonu vs. herşeyiyle mükemmeller bana göre..Resimlerde az çok anlatıyor bunu  zaten değil mi:)

İkiside highlighter, ikiside nars.Peki farkları ne?

Şöyle ki..Albatross; daha ışıltılı, daha gösterişli, daha altınımsı bi parlaklık verirken; nico daha ılımlı, daha kibar, daha soft bi görünüm sunuyor.Işıltıları albatross kadar belirgin değil.Rengi, ten rengine yakın.Hatta, tüm yüze bile geçilebilecek kadar şeffaf ve doğal.Nico aynı zamanda, allık üstüne uygulanınca, rengini biraz açıyor daha homojen görünmesini sağlıyor.

Albatross ve nicoyu allık üstünde karşılaştırmak istedim.Bayada çaba sarfettim ama oldu mu bilemiyorum:)Umarım, farkı farkedebilirsiniz:))Bu iş için oldukça mat olan inglot allığımı seçtim ve belli olsun diye çok yoğun uyguladım..Bide bitirme projemde yer alıyorya kendisi, swatchla filan bu projeye katkıda bulunurum diye düşündüm tabii:))))
                                                                           MAT-allığın kendisi

                                                             allık+highlighter
Sağ yarı albatross..Sol yarı nico..Alttaki resimde flaştan dolayı fazla ışıltılı gibi dursada, nico öyle bi ışıltı vermiyor.Albatross, veriyor ama:)Yinede, albatross altın tonda, nico beyaz tonda parıldamış farkettiyseniz:)

4 yorum:

  1. çok iyi yapmışsın canım böyle swatchlayarak.Ben albatrosu beğeniyorum,geçenlerde baktım cafcaflı oluşu çok hoşuma gitti :) alınacaklar listesinde:)

    YanıtlaSil
  2. bayaa emek harcadım ama değdi sanırım cnm:)iki ürün birlikte swatch yapmak oldukça zor oluyor.narsları toplu swatchlayınca napcam bilmiyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. Çok açıklayıcı bir post olmuş ellerine sağlık.
    fotoğraflara bakarak nico nun bana daha uygun olduğunu anladım.

    YanıtlaSil
  4. milky, teşekkür ederim..Nico'yu bende daha çok seviyorum:)Daha kullanışlı bence..

    YanıtlaSil