29 Ağustos 2011 Pazartesi

Dove

Bu kremden kaç kutu bitirdiğimi hatılramıyorum:)Ben, normalde beğensem bile ikinci kez aynı ürün almayı sevmem aslında ama demek ki çok sevmişim bunu gerçekten:)))Şu an elimde yok, yine almak istiyorum kendisinden.

Nemlendirme özelliği süper, emilim süper..Yumuşacık yapıyor cildi.Anında emiliyor, kuru kızarık bile olsa cildiniz hemen işe yarıyor.Su gibi hafif.Kesinlikle tavsiye ederim..

Aynı kremin 'silk glow' versiyonunuda kullandım.İçerik aynı mı nedir ne değildir bilmiyorum ama diğer kremle aynı verimi alamadım bundan sanki.Glow özelliğide öyle aman aman bişey değil.Diğerini daha çok seviyorum;)


Bunlarda el kremi şeklinde kullanılabilecek şekilde olan küçük boyutluları.Çantaya atıp çıkmalık:)Diğerlerini taşımak zor olur dimi:)))Kutudakilrden bi farkları yok yapı olarakta..


Marketteki muadillerine göre oldukça iyi bi deodorant.Leke bırakmıyor, ter kokusunu önlüyor, hafif yapıda, tertemiz kokan bi ürün.Terlemeyide kısmen önlüyor diyebiliriz, tabii makul bi sıcaklıkta:))))
Severek kullanıyorum..

Nemlendirici özellikli sabun diye geçiyor hep reklamlarında.Kesinlikle katılıyorum.Normal sabunlar gibi cildi kurutmuyor, temizleme özelliğide iyi..

Dove'un tek sevmediğim ürünü bu oldu.Duş jelini sevemedim niyeyse=)Yeterince köpürmediğinden snaırım.Birde öyle gıcır gıcır yapmıyor cildi, bende temizlik hissini doyasıya yaşayamıyorum haliyle:))
Piyasada daha iyileri var, bir daha alacağımı sanmıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder