8 Ağustos 2011 Pazartesi

Maybelline color sensational cream gloss

Yerli markaları rujları,farları ve glosslarıyla deniyorum genelde.Fondöten,baz,aydınlatıcı,allık,pudra gibi ürünlerde pek tercih etmiyorum bildiğiniz gibi..

Yakın zamanda aldığım maybelline color sensetionals serisinin rujlarını çok sevdim ama yine aynı seriden olan bu glosslarla çok yıldızım barışmadı :( Yanlış zamanda aldım belkide:)Dudaklarım rouccatane tedavisinden dolayı kupkuruyken aldım..

Glosslardan en sağdaki bordo-kırmızı renkli olanın yapısı opak, diğer ikisininkiyse simli ve sheer yapıda.Hatta o kadar sheer ki, dudaklarımın kusurlarını fena halde ortaya çıkarıyor.Ama dediğim gibi dudaklarım çok kusurlu şu an zaten:)))Loreal glosslarımda bu sorunu yaşamadım ama mesela.Daha örtücü ve daha pigmentli onlar..

Pigmentasyonları pek iyi sayılmaz, tüpte görünen rengi elde etmekte zorlanabiliyorsunuz.Ruj üstüne kullanınca güzel duruyorlar.Ben ruj üstüne gloss kullanmadığımdan çok hoşlaşamadım bunlarla.Değerini bilecek bi arkadaşımla takas ettim:)
En sağdaki dediğim gibi opak.İçinde hiç sim ışıltı yok.Rengini aynen veriyor..Kalıcılığı çok iyi..Diğerlerinide bunun gibi beklediğimden yapılarıyla yıldızım barışmadı sanırım..

Yapıları neye göre değişiyor bilmiyorum, hepsinin ismi aynı:)Yalnız, bunun gibi opak yapıda bulursam iki tane rengini almak isterim bi ara..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder