22 Mayıs 2012 Salı

Bitirdiklerim#8


The body shop body butter; yazısını yakın zamanda yazmıstım zaten.Beğendim!

Vaseline kakolu vücut losyonu..Bunu pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Nemlendirmesi iyi ama emilimi biraz zor.Alternatifler varken, bunu kullanmak gereksiz.Bir daha almam sanırım.

Gliss silk cashmere saç kremi..Saç kremi kullanamadığımı farkettiğimden dolayı almam bir daha.Ben banyo sonrası ürün kullanamıyorum, yağlandırıyormus gibi geliyor=)
Tek çarem banyoda kullanılabilen saç maskeleri..
Ürün güzel ama:))

Nivea black white roll on..Yıllardır nivea kullanıyorum, jel yapıda ve hafif olmalarını seviyorum.Terlemeyi önlemiyor tabiki ama kokuda etkili olduğunu düsünüyorum.Kıyafette leke bırakmıyor.
Rexona aldım ama bu defa, bakalım=)

Dove ısıya karsı koruyucu saç maskesi..Yumusatıyor,  kolay taranmayı sağlıyor, kokusu güzel yapısı güzel filan ama ısıya karsı koruyor mu bilmiyorum.Düzlestirici kullandıkça saçlarımın yıpranmaya devam ettiğini hissediyorum sadece..

Nuxe kuru yağ..Çok amaçlı bi ürün olmasına rağmen uzun süre kullanacak bi alan bulamadım kendime:))Yıpranmıs saçlara iyi geliyor..Vücut nemlendiricilerden pek bi farkı yok..Yüzümde denemedim.Kokusu çok çok güzel..Emilimi gerçekten hızlı, yağlı bir his bırakmıyor asla.

Clarins vücut yağı..Yapısı nuxe yağa göre oldukça kıvamlı.Nemlendirme konusunda bir fark göremedim, uzun vadede sonuç ne olur bilemiyorum tabi.Emilimi nuxe kadar olmasada hızlı.

Annayake temizleyici jel..Minicik bir miktarı yetiyor, köpürüyor.Bence iyi temizliyor.
Tek kusuru biraz cildi kurutuyor.Ben o gıcır gıcır hissi seviyorum ama sanırım:))
Shiseido white lucency temizleyiciye çok benzettim yapısını=)

Bioderma atoderm temizleyici jel ve nemlendirici..Hassas ciltler için bu seri.Öncelikle kokularının çok kötü olduğunu söylemeyliyim, özellikle jeli benim için dayanılmaz.Jel, köpürmüyor ama iyi temizliyor ve kurutmuyor.Nemlendiricisi çok çok güzel.Kuru hassas ciltler için bence harika..Yumusacık yapıyor cildi..Kokusu jel gibi dayanılmaz değil=)

Burjuois bio detox fondöten..Burjuois fondötenlere karsı bi sempatim var hiç kullanmamıs olsamda=)Yani, uygun fiyatlı bi fondöten almam gerekse sanırım bu markadan seçerim öncelikle.Bu fondötende beni yanıltmadı..Yapısı ince, kapatıcılığı ortanın üstünde, durusu doğal.Glow-mat arası bi durusu var.Bende yağlandırma, sivilce vs. yapmadı.Tavsiye ederim..

Fresh line meyve kokteylli vücut losyonu..Kokusu çok güzel=)Ypaısınıda beğendim.Hemen emiliyor, nemlendirmesi yeterli.Fresh line mağazası burada yok ama rast gelirsem ürünlerini denemek isterim..

12 yorum:

  1. Nuxe yagini bende merak ediyorum, ama dedigin gibi ne icin kullanirim bilemiyorum, sacim icin zaten belli ürünler kullaniyorum, sanirim vücud icin kullanip hevesimi almam lazim ; ) Yada isiltili olanini yaz icin...bu arada Vaseline Cacao Butter i cok merak ediyordum, o merakim gitti sen begenmeyince : D

    YanıtlaSil
  2. ohhh üstünden ve çekmecenden baya ürün eksilmiş canım:)

    YanıtlaSil
  3. viva, nuxe yağ çok amaçlı ama aynı zamanda hiç amaçlı gerçektende:))ısıltılı olanı yaz için almak daha mantıklı sanki.vaseline, kötü değil ama dediğim gibi bir daha alacağım bi ürün değil=)merakına değmez evet:))

    özge, evet cnm sükür:))

    YanıtlaSil
  4. ne güzel çöpe giden ürünleri görmekk :)
    nuxe yağı halen alamadım ve merak etmekteyim en kısa zamanda denemem lazımm..

    YanıtlaSil
  5. pembe dudaklar=)nuxe yağı bende merak ediyordum baya, giderdim neyse ki merakımı:)

    YanıtlaSil
  6. Nuxe yağın kokusunu çok beğendim almamak için zor tutuyorum kendimi.. Bak yine hatırladım:)

    YanıtlaSil
  7. yelda, kokusu çok güzel evet=)hele saçlara sürünce daha bi belirgin.:)

    YanıtlaSil
  8. Çoğu da merak ettiğim ürünlerdi, eline sağlık cnm iyi oldu bu post:)

    YanıtlaSil
  9. Gliss mesela bayağı aklımdaydı, mavi su yerine kullanılabilir mi acaba..pompalı klasik glissler çok kötü yapmıştı saçımı ama bu farklı gibi sanki, ne dersin?

    YanıtlaSil
  10. elasel, ii olmus cnm o zaman sevindim=)bu tip ürünleri pek post yapmıyorum, böyle bitirdiklerim baslıgı altında topluca kısa kısa yazıyorum:)gliss sprey var bende kullanıyorum, güzelde geliyor hatta bana.bu tabi spreyinden farklı, daha çok yumusatıyor, zaten krem yapıda.daha etkili bence saç için.banyo sonrası krem sürmeyi sevmedigimden son zamanlarda banyoda saç kremi gibi kullandım, öylede memnun kaldım baya.

    YanıtlaSil
  11. Bi şans vereyim o zaman=) sağol

    YanıtlaSil