5 Mayıs 2012 Cumartesi

The body shop body butter


Cilt bakımı yazılarını makyaj yazılarım kadar sevmesemde yer vermedende edemiyorum=)

Tbs body butterlar, normal vücut losyonları veya kremlerine göre oldukça katı yapıdalar.

Ama buna rağmen, 
yedirmede dağıtmada diğerlerinin bunlara herhangi bir üstünlüğü 
yok bana göre.

Emilme hızı iyi denebilir.
(En hızlı emilen vücut kremim olan dove ile kıyaslama yapıyorum emilimde:)) 
Dove kadar hızlı emilen bi krem görmedim henüz.
Blogda dove kremlerin yazısı vardı..

Butterlar, yapıs yapıs bi his bırakmıyorlar..

Bu çilekli olanın kokusu çok güzel=)
Frambuazlı vücut serisini kullanmıstım, çilek serisininki ona göre kat kat güzel..

Nemlendirmesi iyi.Nemli tutma süresi, vücut losyonlarına göre bi tık önde gibi geldi bana.

Yalnız, çabuk bittiğini düsünüyorum..Yada ben bolca kullanıyorum:))

Siz seviyor musunuz butterları?

7 yorum:

  1. bende çileklisini almıştım.özellikle kuruyan bacaklarıma sürmüştüm.yalnız olmazsa olmaz bir ürün değil benim için:)

    YanıtlaSil
  2. bende de var ama vücuduma krem, losyon sürmekten nefret ettiğimden hiç bitmedi, sadece güneşte yanınca sürdüm birkaç kez, kokusu çok güzel ama(:

    YanıtlaSil
  3. ben de çikolatalısını kullanıyorum kokusu güzel ama bir süre sonra sıkıyorlar. bir de sürünce parıl parıl parlıyor ben pek severek kullanamıyorum:(
    twitterda seni göremedim. ben de yeni hesap açtım. twitterdaysan beklerim canım

    https://twitter.com/#!/YeldaninEvi

    YanıtlaSil
  4. pembe fiyonk, olmazsa olmaz değil tabi evet=)çok ekstra özellikleri yok diğer kremlere göre.

    kitten, ben sürmeden duramıyorum krem,çok kuru vücudum çünkü.kokusu güzel evet=)diğerlerinide denemek istiyorum.

    yelda, çikolatalı diyince canım çekti=)bendeki minik boyuydu ve ilk kullanısımdı henüz sıkılmadım ama bir iki kullansam bende sıkılırım sanırım:)parlaması geçiyor aslında emilince.ben parlamayı severim ondan rahatsız olmamısım sanırım:))tweetim yok cnm, hayırlı olsun=)

    YanıtlaSil
  5. Bir sürü kullandım tbs butter çeşit çeşit ama Yelda'nın dediği gibi bir süre sonra sıkıyor başka şeyler alıyorum mesela Loccitane daha iyi shealı alacaksanız.. ama çilek vanilya kakao falan tabii ki tbs'den..=)

    YanıtlaSil
  6. tbs burda olmadığından bana çekici geliyor:)loccitane, hep ugramayı unuttugum bi magaza niyeyse hiç aklıma gelmiyor.el kremlerini begenmistim.vücut için olanlarıda denesem fena olmaz aslında.

    YanıtlaSil
  7. Dene canım, tavsiye ederim..shea ve bademli serileri en favorileri=)

    YanıtlaSil