14 Kasım 2012 Çarşamba

Mimlendim:)

 Özgeciimin yolladıgı mimi yapmamak olmaz:)Sorularda eğlenceli:)Tesekkür ederim canımm..

-Çantamdaki 5 şey ?

Makyaj çantam:)
Telefonum
Cüzdanım
Nöbet listem
Yaka kartım

Bunlar olmazsa olmaz, gerisi devamlı değisiyor ihtiyacıma göre, aklınıza gelebilecek hersey oluyor evde kalmadıgım günler:)

-Odamdaki 5 favori şey ?

Makyaj çekmecem:)
Giyisi dolaplarım:)
Tus kitaplarım:)) Mecbur..
Yatağım=)Nöbet çıkısı oldugumdan su an en favori gelen sey bu bana:))
İsteme çiçeğim:)) Geldigi haliyle saklıyorum, bas kösede duruyor öyle..

-Bu ay planladığım 5 şey ?

Düzenli çalısmak
Alısveris yapmamak:))
Kartlarımın çogunu iptal etmek..Çok sıkıntı çıkarıyor kartlar bana her gün bi problem ve ben ugrasmaktan sıkıldım.
Nakite dönüyorum=)
Nasip olursa umreye gitmek
Kozmetik ürün bitirmek

-Almak istediğim 5 şey ?

Ara ara wishlist yapıyorum zaten ama:))

Kozmetik:))5 i geçebilir, genelleyelim=)
Giyim:)Aynı sekilde=)
Araba..En istediğim bu:))Kendi paramla almak istediğimden bekliyorum, erteliyorum..
Saat
Fotograf makinesi 

-Beni mimleyen kişiden etkilendiğim 5 şey?

Güzelliği:)
Dostlugu..
Tatlı sohbeti:)
Ortak ilgi alanlarımız
Dünyaya bakıs açısı

Tekrar tesekkürler canım:)



 
 

3 yorum:

  1. ayyyyy canımmmmm çok teşekkür ederim,samimiyetin için,kocaman öptüm:))

    YanıtlaSil
  2. ben hiç mimlenmedim burda cevap veriyorum :P benimde bu ara almayı düşündüğüm şeyler makyaj malzemeleri ve fotoğraf makinesi :)inşallah istediğin şeyleri biran önce gerçekleştirirsin ,özellikle arabayı :)

    YanıtlaSil
  3. özgecim:)bende seni=)

    benli moda, insallah olur ikimizinde:)tesekkürler

    YanıtlaSil