27 Kasım 2012 Salı

Wishlist#7


Guerlain ıdylle..Koku beni ilk denediğimden itibaren çok etkilemisti, 
yakın zamanda denemedim ama hala ilk günkü gibi istiyorum nedense:))


Matmazel..Ağır baslı ve yumusak bir koku istiyorum, umarım aradğım parfüm budur..


Hugo boss femme..Buda bi ara deneyip beğendiğim bir kokuydu.Alıp almamakta kararsızım.


Chanel velvet matte la ravissante ve la raffinee


Dior rouge dior nude charnelle ve sillage renkleri..


Ysl rouge volupte peach passion ve sensual silk renkleri..

Aylar önceki wishlistimdede varmıs kendisi ve hala almamısım.Çok ayıp:))Ara ara böyle bakarım wishlist yazılarıma, isteyip almadığım kalmıs mı diye=)


Ysl faux cils rimel..Buda touch eclatla aynı kaderi paylasıyor..


Clinique high impact..Tekrar tekrar aldığım tek kozmetik ürünüm bu sanırım:)


Clinique göz kalemleri..Siyah yada kahve ilk bakacağım renkler her zamanki gibi.

Bu yada bir benzeri..Acilen yağ bazlı çözücüye ihtiyacım var.Almayı unutuyorum desem?:))

Ruj, rimel ve parfüm ağırlıklı bi alısveris beni bekliyor anlayacağınız:))Tabi keske wishlisti almakla yetinsem..Üstüne yeni yeni cicilerde ekleniveriyor farkında olmadan alısveriste=)Fondöten ve pudra yok gördüğünüz gibi listemde, kendimi astım o konuda:)Bi önceki wishlistimdeki allıkları saymazsak su an allıkta yok=)Yılbası yaklasıyor, indirimler, kofreler alısverisleri dahada cazip hale getiriyor..Sizin almayı düsündükleriniz neler?Listelerinizi merakla bekliyorum:)

7 yorum:

  1. Bende Coco Mademoiselle var ve cok memnunum. Hatta yazisini yazmistim yakin zamanlarda, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Coco Mademoiselle'i bugün Sevil parfümeride denedim :) Hala bileğimde kokusu.. Hoş bir parfüm ama benim pek tarzım değil sanırım. Benim de Givenchy Ange ou Demon hayranlığım var. Bayılırım o kokuya. Benim wishlist'imde de o var :) Ve tabi ki high impact maskara..

    YanıtlaSil
  3. Tesadüfe bak bende idylle ve mademoiselle var, ikisine de ayrı ayrı bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Allure velvet, clinique rimel, ysl touche eclat ben de beğeniyorum=) Ysl için Aralık ayını bekle derim çünkü sephorada kofresi olacak kataloğunda görmüştüm, şık bir siyah makyaj çantasıyla. Benim wishlistimde hele şu yılbaşı idirimleriyle sadece birkaç parfüm kofresi olacak sanırım..makyaj çok doldu:S ama ysl kofreyi bulursam alırım

    YanıtlaSil
  5. Coco Mademoiselle wishlist de değil her zaman, kullanılan parfümler arasında olmalı bence,hem temiz hem kadınsı, hem de müthiş kalıcı,ha-ri-ka!

    YanıtlaSil
  6. aslı han, bloguna ulasamadım yazıyı okumak isterdim=)

    kybele renkleri, coco mademoiselle hakkında olumlu olumsuz baya yorum okudum:)insallah beğenirim ben.

    yelda, sevindim beğeniyor olmana:)

    elasel, dediğin kofreyi douglasdan aldım canım geçen gün.çantada çok sık kesinlikle..makyaj benimde almamam lazım ama iste=)

    glow twist, temiz ve kadınsı..benimde istediğim tam bu=)tesekkürler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :) YSL rujlardan birkaç renk aldım ama hemen uçuyor 5 dakka sonra hiçbişey kalmıyor ben bir ambalaj delisi olduğum için dış görünüşüne aldanmıştım :) Coco Mademeoiselle kesinlikle muhteşem :) Chance da benim favorimdir ama mademoiselle daha bir klas :)

    YanıtlaSil