4 Şubat 2013 Pazartesi

Mac mineralize spf 15 foundation


Öncelikle fotolar için özür diliyorum, normalde kesinlikle yapmayacağım birsey bitmek üzere olan ortası açılmıs bi ürünü anlatmak resimlemek.Görüntüsü pek hos değil bana göre;)Ama nedense bu ürünü yazmayı unuttum ve çokta sevdiğimden hemencecik dibini gördüm=)

Aslında birçok favori yazmıda rastladığınız bi ürün kendisi..

Kremsi compact yapıda fondötenler, ten makyajında en sevdiğim ürünlerden.Kullanımı kolay, ciltte pürüzsüz duruyor, çok doğal duruyor, saatler geçsede likit fondötenler gibi ağır bi görüntü olusturmuyor.Kalıcılığıda gayet iyi.

Rengi bana biraz koyuydu görünürde ama yüzümde öyle durmadı, cilt rengine hemen oturuyor böyle sarı durmuyor.Rengi nc25, sarı alt tonlu bi renk gördüğünüz gibi.Ben sarı tonlu olmama rağmen mac den nw serisinide denemek istiyorum bi ara, çünkü studiofinish concealerım nw20 ve rengini çok beğeniyorum.
Benim bu yapıda üçüncü ürünümdü bu.Diğerleri daha öncede dediğim gibi dior nude gel ve chanel vitalumiere aqua compact idi.Üçündende ayrı ayrı çok memnun kaldım.Yapı olarak çok fark yok aralarında aslında ama aralarında en doğal duran mac, en kapatıcı ve kalıcı chanel, en ince yapıda ve glow duran ise dior nude diyebilirim.Mac, glow görünüm açısından en geride ama hiç yok değil.
Satin yapı diye tabir edilen satenimsi bi durusu var gerçektende.

Bu yapıda fondötenler devamlı elimde bulunacak ürünlerden.Baska marka tavsiyeleriniz varsa bekliyorum?Fondöten kullanan, kullanmaya üsenen, ağır görüntü sevmeyen...herkese hitap edebilecek bi özelliği var bence bunların:)Denemelisiniz!

2 yorum: