1 Şubat 2013 Cuma

Clinique göz kalemi


Göz kaleminde çok deneyimimin olduğu söylenemez aslında.Düzenli kullanıp bitirdiğim iki marka avon ve clinique.Bunun dısında cecile ve yves rocher denedim, beğendim aslında ama sıkıldım hediye ettim her zamanki gibi=)Avon'da sevdiğim seri super shock, 
bitirdikçe almayı düsündüğüm bi seri.Çok çok iyi!!!

Esas anlatacağım ürüne geçelim, clinique.:)

Yapısı yumusak ama sürerken dahi kırılıp yamulacak kadar değil.
Adındanda anlasılacağı gibi kremsi bi yapısı var.

Tek seferde rengini veriyor, iki katta tam istediğim koyuluğu yakalıyorum.
Sanırım swatch iki kat idi.

Mat, içinde ısıltı sim yok ama durusu canlı.

Rengi acı kahve, göz kaleminde kahverengi kullanınca koyu renkleri daha çok tercih ediyorum.

Ben göz üstünde eyeliner gibi kullanıyorum kalemleri, bazen de alt kirpik dibine geçiyorum.Bu sekilde oldukça kalıcı, saatlerce aynen kalıyor.Saatler, günleri bulunca ise:) akma yapmadan kendiliğinden hafifliyor, siliniyor.

Göz içine genelde kalem kullanmıyorum, bunu blog için denedim ama renk elde edemedim o sekilde kullanınca.Ancak, benim gözümün içinde rengi belli olan kalem sayısı çok azdır sanırım:)Avon supershock kalemin siyah rengi bu konuda iyiydi ama gözümün içinde kalem renk versede dayanması çok zor.Gözlerimin yapısına, sululuğuna bağlıyorum:)
Zaten çok irrite oluyorum sürerkende:))

Bu kalemin siyah simli olanını kullanıp bitirmistim, ondanda çok memnundum.
Clinique, göz kaleminde güvendiğim bi markadır, tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. Aynısını sürdüm bugün :)) Bende üst kirpik diplerine sürmeyi seviyorum hafifçe dağıtınca güzel oluyor. Bugün ilk kez iç kısma sürdüm, siyah kalemden daha güzel görünüyor sürme gibi :))
    Çok seviyorum bu kalemi..

    YanıtlaSil
  2. kybele renkleri, gözümün içinde belli olsa bende güzel duracağını düsünüyorum aslında, rengi acı kahve olduğundan özelliklede.kalem çok iyi gerçekten seri yapılır=)

    YanıtlaSil