29 Ocak 2013 Salı

Chanel espiegle blush


Chanel allıklardan reflex rengini daha önce yazmıstım blogda mevcut,
bakmak isteyenler tıklayabilir. Fikirlerim aynen devam ediyor maalesef:(
Rengini beğenip alıyorum ama kullanımı bu kadar zor baska allık görmedim:)

Fırınlanmıs olduğundan sanırım, rengi zor alıyorum ve alan çok dar zaten, ben biraz genis allıkları beğeniyorum.Bu yüzden burberry, clinique gibi allıklarında seklini beğenmiyorum mesela.Tercihim, nars-mac-armani gibi genis yüzey alanı olanlar.

Yalnız birsey farkettim, chanel allıklar kullanıldıkça rengini daha rahat veriyor, pigmentasyonu artıyor.Bütün fırınlanmıs ürünlerde bu böyle mi bilmiyorum ama sanki üstündeki tabaka kalkıyor ve daha rahat ulasabiliyorsunuz renge.

Dediğim gibi, pigmentasyon orta seviyede, bi nars bi burberry değil yani.

Kalıcılığı iyi.

İçinde minik ısıltılar var, buda glow özellik sağlıyor sağlıklı bi görünüm veriyor.Bu tip allıkları mat allıklara göre daha çok seviyorum sanırım.

Rengini çok severek aldım ancak bununda rengi tenimde daha koyu duruyor kendi rengine göre.Bilmiyorum bana mı öyle geliyor ama hemen hemen tüm allıklarımda aynı sorunu yasıyorum.Bu yüzden tam beyaz yada tam esmer tene sevgim dahada artıyor:))
Arada olmak her zaman kötüdür;)

Son olarak fırçasından bahsetmek istiyorum, gerçekten çok kötü.Rengi alamıyor bile:)

2 yorum:

  1. Chanel allık dünyasına giriş yapasım geldi şimdi:)

    YanıtlaSil
  2. görkem:)renkler süper ama yapı dediğim gibi;)yinede dayanamıyor insan iste chanel olunca=)bu renk senin teninde çok daha güzel durur eminim, bununla baslayabilirsin:)

    YanıtlaSil