18 Ocak 2013 Cuma

Bitirdiklerim#12


Bitenlerin hepsi gördüğünüz gibi bakım ürünleri:)Makyaj ürünlerindende bitenler ve bitmek üzere olanlar var, toparlayınca onlarıda ayrıca ekleyeceğim, büyük bir zevkle hemde:))

Simdi neler bitirmisim bakalım?

Shiseido skincare temizleyijci-30 ml+15 ml..Shiseido cilt bakımında güvendiğim bi marka, su andada shiseido ürünlerini kullanıyorum, bu temizleyiciyide beğendim.Favori temizleyicim olan shiseido white lucency ile aynı yapıda tamamen, tek farkı lucency cildi aydınlatırken bunun öyle bi özelliği yok.Olumsuz söyleyebileceğim tek sey hafif gerginlik olusturuyor temizleme sonrası.Benim çok dert ettiğim bisey değil ama çoğu kisi buna çok dikkat ediyor.

Shiseido skincare tonik..Temizleyici sonrası kalanları güzel bi sekilde temizliyor.Germiyor, yumusak yapıda, nemlendiriyor bile denebilir.Nemlendirici öncesi cildi hazırladığını düsünüyorum.Genelde toniklerin islevselliğine pek inanmıyorum ama bunu beğendim.

Shiseido skincare nemlendirici..Buda beğendiğim bi ürün oldu, nemlendirmesi gayet iyi.Kuru ciltler için güzel bi seçim olacağını düsünüyorum.Yapısı hafif yağlı gibi ama rahatsız edici ölçüde değil.Losyon kıvamında ve spf 15 içeren tipiydi bendeki.

Yves rocher peeling..Uzuun zamandır bende olan bi ürün, çok sıkılmıstım gerçekten:))İçindeki tanecikler incecik, germiyor çizmiyor.Temizlemesi güzel gayet, yağlı ciltlere yeterli gelmeyeceğini düsünüyorum ama normal ciltler için yeterli bi ürün.

Clinique antiblemish maske..Buda uzun zamandır bende olan bi üründü.Kokusu dokusu sakız gibi:)Kolay yayılıyor kolay temizleniyor.Temizlemesi arındırmasını beğendim.Yağlı ciltlere yönelik olsada normal ciltleride kurutup germediğini söyleyebilirim.Baska maskelere bakıyorum su an.

Bioderma sensibio h2o..
Bende herkes gibi kaçıncıyı bitirdiğimi bilmiyorum:)Sıkıldım, yeni arayıslar içindeyim.

Dior capture total göz çevresi nemlendiricisi..Miktarı toplamda 5 ml filandı belkide yeterli değildir yorumlamak için ama sevemedim maalesef bu ürünü.Nemlendirmesi yeterli gelmedi, gerdi bile diyebilirim.İleri yas için bi seri, belkide germe amaçlı kullanılıyordur su an aklıma geldi:))Dior hydra life göz çevresinide pek beğenmemistim yalnız.

Bioderma senbio ar nemlendirici..Normal, hassas ciltler için ideal bi ürün.Daha öncede bahsetmistim sanırım.Bu miniklerden elimde vardı ara ara bitiriyorum böyle.

Guerlain iddyle vücut losyonu.Parfümünün kokusunu çook beğeniyorum ama losyon onun kadar güzel kokmuyor, yinede hos.Nemlendirmesi zayıf, kokusu parfümden farklı, kalıcı değil.

Guerlain la petite vücut losyonu..Parfümününde kokusunu pek beğenmedim, fazla sekerli ve bayık benim için.Ama losyonun kokusu çok farklı değil parfümden, nemlendirmesi zayıf yine bununda.
Bunda ekstra olarak minicik ısıltılar var gibi içinde, buda cilde parlaklık vermesini sağlıyor.

Schwaskorpf saç sekillendirici.Saçımı genelde düz kullanırım bu yüzden çokta ne ise yaradığını anladığım bi ürün olmadı.Yorumsuz:)

Makyaj temizleyici mendiller..Özgeciimin hediyesiydi=)Temizlemesi basarılı gayet, daha önce birkaç farklı marka kullanmıstım ama bunun kadar basarılı bulmadım onları.
Yalnız içinde az var maalesef hemen bitiyor.

La roche posay effeacler duo..Sivilcelenmeye meyilli ciltler için daha iyisini bilmiyorum.Önlediğini azalttığını düsünüyorum.Yapısı çok hafif, nemlendirme özelliğide var.Çok sevdiğim bi ürün, su an sivilce derdim yok ama önleme amaçlı arada cildimi kötü hissettiğimde alabilirim.

Nuxe el kremi..Nemlendirmesi güzel, emilim hızı orta.Ama kokusunu beğenmedim, almam.

Elie saab parfüm..Kokusu çok tanıdık, bilindik gibi.Çiçek kokusu tamamen, keskin değil bayık değil.Hos koku ama sıkıcı geldi bana biraz, almayı düsünmüyorum.

Carolin herrera 212 vip parfüm..Daha önce 212 sexy kullanmıstım, ilk aldığımda bayıla bayıla kullandım sonra sıkıldım her parüfmde olduğu gibi:)Vip bana daha güzel geldi.Diğeri bende kalıcı olmamıstı pek ama vip kalıcıysa alınabilir bi parfüm.Kokuyu tarif edemeyeceğim:)
Baharatlı bisey:)))


Kenzo amour..Çok önce denemistim, kokuyu beğendiğimi hatırlıyorum ama kendisini hatırlamıyorum=)Çiçeksiydi sanırım buda.

Lancome la vie belt..Son çıkan parfümü.Bayıcı derecede sekerli, oldukça kalıcı.
Almayı düsünmüyorum.

Bitmek üzere olan makyaj ürünlerimi bitirip eklemeyi dört gözle bekliyorum:)))

4 yorum:

  1. bebişim birsürü şey bitirmişsin ne güzel,tabi makyaj ürünleri bitirmen çok daha güzel onların postunuda bekliyorum,öptüm..

    YanıtlaSil
  2. evet cnm bittiler baya seninkiler kadar olmasada:))makyaj ürünlerimide insallah bitiriyorum git gide=)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar cok bitirmissiniz masallah :)
    Darisi bizlerin basina:)
    Minik testerlara bayiliyorummm :D

    YanıtlaSil
  4. süslü günlüğüm, tesekkürler:)tester kullanmayı ben pek sevmiyorum aslında ama deneme amaçlı mecbur kullanıyorum tabi denemeden almaktansa böylesi daha iyi.

    YanıtlaSil