27 Ocak 2013 Pazar

Shiseido eye color trio

                                                                        
                                                             GY901-snow shadow

Shiseido'nun bu far paletine tek kelimeyle bayıldım!Kesinlikle çok çok çok güzell..

Farların yapısı o kadar yumusak o kadar kadifemsiki..
Baska hiçbir farda bu kadar yumusak bi yapıya rastlamadım simdiye kadar.

Pigmentasyonu çok iyi..Renkler süper:)

İçinde minicik altın yansımalar var, swatchda çok yakalayamadım onları ama 
gözde müthis duruyor.

Dikkat çekici gece makyajları yapılabilir, günlükte kullanılabilir.
Ama günlük bi makyaj seklinde bile yapsanız kesinlikle ortaya sıradan bir makyaj çıkmıyor.

Kalıcılığı bazla iyi, tek basına kullanmadım.Artık çoğu kimse bazsız far sürmüyor herhalde zaten;)

Benim için tek negatif yanı, ambalajı daha iyi olabilirdi.

Shiseido, ambalajlarını değistir lütfen.:) 

Tüm renkleri alınır cinsten bi seri, benim birkaç rengi daha var aklımda mesela:)

11 yorum:

  1. renkler çok güzel görünüyor. güle güle kullan :) merak ettim fiyatı ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
  2. sihirli süpürge, tesekkür ederim..fiyatı 115 diye biliyorum.

    kozmetik delisi, 115 tl sanırım.

    YanıtlaSil
  3. gece makyajında lacivert gerçekten hoş oluyor,farlarıma baktımda hepsi kahve vs.doğal tonlarda artık bu renklerde far paleti istiyorum bende,fiyat biraz pahalıymış ama çok güzel görünüyor.Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  4. bu rengi bugün almaya gittim ama kalmamıştı canım:( morlu bir palet aldım hiç aklımda yokken:) ama çok güzel bir mor tavsiye ederim şimdiden..

    YanıtlaSil
  5. busesinem, tesekkürler cnm.bende hep doğal tonları kullanırım ama lacivertede ayrı bi zaafım var:)

    özgecim, bu renk sana kısmet değil:)))mor tonlu dediğinde shiseido mu?çok merak ettimmm:)ama su an alacağım son sey mor far, elimde kahve, mavi ve mor birikti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım shisedio,benimde aklımda yoktu birden gelişti. bu arada clinique setten hala vardı fakat shiseido uzmanı o seti alanlar memnun değil rimelleri falan tam değil içleri yarım dolu dedi doğrumu?

      Sil
  6. bu farların hepsi güzel, moruda eminim çok güzeldir:)clinique setten çok memnun kaldım ben cnm, hiç alakası yok rimeller gayet iyi.

    YanıtlaSil
  7. cok sevdiğim renkler bu tonlar güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. bu renkler tam benlikmiş bayıldım renklere:) güle gle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  9. kozmetik deneyimleri, makyajlı kareler tesekkür ederim.:)

    YanıtlaSil