4 Ocak 2013 Cuma

Yılbası alısverisim:)


Shiseido zen box..

Shiseido zen white head edp 50 ml
Shiseido the skincare tonik 75 ml
Shiseido the skincare nemlendirici 30 ml
Shiseido the skincare göz kremi 15 ml
Shiseido perfect maskara 2 ml
Shiseido compact pudra 
Shiseido far paleti GY901
Shiseido ruj BE208
Shiseido ruj OR405

Diğerleri..

Shiseido krem göz farı bare pink H8
Shiseido white lucency temizleyici
Shiseido white lucency serum
The skincare ürünlerinin testerları


Clinique black tied set..

Clinique high impact maskara
Clinique bottom lash maskara
Clinique göz kalemi
Clinique far paleti
Clinique chubby stick mini boy 06 woppin watermelon
Clinique nemlendirici 30 ml


Ysl set..

Ysl faux cils maskara
Ysl touch eclat kapatıcı
Ysl forever serum-15 ml

Diğerleri..

Ysl far paleti riviera
Ysl ruj 13 peach passion
Estee lauderideal light illuminator
Givenchy noir couture maskara

Estee lauder aromatte pudra
Lancome hydra zen nemlendirici
Dior capture total göz kremi
Elie saab parfüm
Lancome parfüm
Hermes parfüm


 Mac ve Nars..

Mac face and body fondöten white
Mac lightscaped msf

Nars taj mahal allık
Nars sugarland duo far
Nars misfit duo far
Nars voyage far
Nars volumizing maskara
Nars mayflower ruj
Nars napoli ruj


İnglot fırçalar..

19P
16PP
9S
11S
10S
30T
12S
14M


Market..

Bioblas sampuan
Bioblas saç maskesi
John frieda saç maskesi
Morphose argan yağı
I love vücut peelingleri ve losyonu
Sensodyne ağız çalkalama suyu
Banyo fırçası
Masaj aleti
Deborah ruj 07
Palladio lipbalm

 
 Ve son olarak yukarıdaki resimlere eklemeyi unuttuğum testerlar

Dior jadore parfüm-15ml
Lanvin sampuan ve vücut losyonu
La roche posay, nuxe ve dead sea eczane ürünleri

Yılbasında indirimlere, setlere dayanamayıp aldıklarım bunlar=)Özellikle setlerdeki mini boyların boyutlarını yazdım, yazmadıklarım tam boy.
Aklımda olan birkaç bisey daha var, onun dısında bu yıl bitirme yılım olacak diye karar aldım=)Alısveris postlarından çok bitirdiklerim-bitirme projelerim 
postlarımı göreceğinizi umuyorum bu yıl:)

19 yorum:

  1. Hay maşallaaah :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. amanın bana bişeyler oluyor :)) maaşallah ne çok şey almışsın :) hepsini çok ama çok beğendim :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. aman aman ne alışveriş olmuş bu böyle muhteşem.. narsların yorumlarını öncelikle bekliyorum güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  4. Maşallah :D Hepsini güle güle kullan canımm :)
    Ysl Riviera nasıl güzel görünüyor, direk dikkatimi o çekti :D

    YanıtlaSil
  5. aldıklarınız harika yaa:)) güle güle kullanın.Banada beklerim, cicilerimisatiyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. muhteşem! benim de böyle yüklü bir alışverişe çıkasım var! güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. nasli, tesekkürler cnm=)

    pekbilmis:)tesekkür ederim

    audrey, narslara öncelik verilecek, tesekkürler..

    j.d, tesekkür ederim cnm ysl rivera çok güzel gerçektende..

    cicilerimi satıyorum, tesekkürler

    görkem, tesekkür ederim cnm, seninkinide bekliyoruz o halde=)

    YanıtlaSil
  8. Maşallah maşallah kuzuma yine döktürmüş:) hepsini güle güle kullan canım:*

    YanıtlaSil
  9. yelda, tesekkürler cnm=)

    neslihancım tesekkür ederim=)

    YanıtlaSil
  10. Harikaaaa! YSL'e olan aşkım meşhur oldu zaten, NARS misfit ikilisine de geçen seneden beri hayranım!
    Fotoğrafları görünce kendim almış kadar mutlu oldum :))
    Harika günlerde kullan!

    YanıtlaSil
  11. tesekkür ederim cnm daha güzelleri senin olsun:)

    YanıtlaSil
  12. güzel günlerde kullan şekerim ben hala zenboxımı bekliyorum:(

    YanıtlaSil
  13. tesekkürler cnm seninkide gelir insallah bir an önce..çok seveceksin:)

    YanıtlaSil
  14. gözüm gönlüm bayram ettiiii!!! ne de çok şey almışsın ve de ne güzeller! gülew güle kullan,hepsinden de çok memnun kal inşallah!
    shiseido set de albenili görünüyor baya ;)
    benim inglot yüz fırçalarım kıl döküyor delicesine :(

    YanıtlaSil
  15. Waow makyaj dolabını yeni bastan yaratmıssın:) YSL far paletine bayıldım. Banada beklerim.

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. merqure, tesekürler cnm.inglot fırçaların hepsi var bende ama hiçbiri dökülmedi simdiye kadar, insallah geçicidir seninkide:(

    truwbeauty inside outside, öylede denebilir belki:)ysl paletteki renkler çok güzel evet, tesekkürler

    YanıtlaSil
  17. gözlerim kamaştı:) shiseido göz altı kreminden memnun musunuz?

    YanıtlaSil
  18. hande, memnunum ama 145 liraya değeck bi ürün değil bence.nemlendirmesi ortanın üstünde.ekstra baska bir faydası yok diye düsünüyorum.

    YanıtlaSil