4 Şubat 2013 Pazartesi

Mim

Sevgili özgeciim beni mimlemis:)Cevaplamazsam olmaz=)

Sorular..

1- En sevdiğiniz ve sevmediğiniz özellikleriniz neler?

İyi niyetli düsünme huyumu seviyorum bazen zarar getirsede:)Sevmediğim bisürü özelliğim vardır, geçelim:))

2- Küçükken kendinize uygun gördüğünüz bir çizgi karakter var mıydı varsa nedir?

Yoktu ama casper gibi herseyi yapabilmeyi yada jetgillerdeki gibi teknoloji ötesinde yasamayı isterdim:)
 
3- Çevrenizdekiler sizi tek kelimeyle nasıl tanımlar?

Sakin, rahat, bakımlı..Karar veremedim:)

4- En sevdiğiniz yemek?

Çok var=)

5- Pazar gününün sıkıntısını atmak için yaptıklarınız neler?

Pazar günü sıkılınır mı:))Yalnız ben kendimi bildim bileli pazarlarım bile doludur, bossa eğer sıkılacak kadar bos kalmayı bile isterim=)

6- Son okuduğunuz kitap?

Kitap okuma konusunda çok kötüyüm artık, eskiden çok iyiydim.En son elif safak !ask' kitabını okumustum sanırım.

7- Sizi en çok etkileyen film veya dizi?

Beni ilk en etkileyen film titanic idi:)En çok yok=)
 
8- Sevdiklerinizi kıskanırmısınız?

Çok=)

9- Far mı göz kalemimi mi?

Göz kalemini daha sık kullanıyorum ama arada far sürmedende duramam:)
 
10-  Kardeşiniz var mı varsa nasıl bir duygu?

Bisürü var:)Güzel duygu, güven veriyor.

11-  Sabah erken kalkmak için yönteminiz nedir?

Her gece telefonu kurup uyurum ama hep telefondan önce kalkarım:)Kendimi bildim bileli çok erken kalkarım:(

Kendinizle ilgili 11 gerçek;

Bu çok zor olmus cidden, sayıda fazla:)Aklıma geldiği kadarını yazmaya çalısayım bari:)

Çok unutkanım.
Çok sanssızım, gerçekten inanılmaz seyler basıma gelir öyle böyle değil, belayı çekerim.
Çabuk yorulurum, hayatımı ciddi etkiliyor bu.
Çabuk karamsarlığa düsüp çok geçmeden toparlanırım.
Çabuk sıkılırım.
Rahatıma düskünüm.
Hayvanların hepsinden çok çok korkarım:((Çok üzülüyorum bu duruma.
Çok yemek yerim, yemek yemeyi çok severim.
Birseyi asla yarım bırakamam, neye basladıysam bitirmeliyim.
Hayatımdaki en büyük pismanlığım seçtiğim meslektir sanırım:)
Son olarak tahmin etmeniz zor değil, kendime özenmeyi severim.Giyim, kusam, bakım vs.:)

11 yapmak için bayaa uğrastım:))) Mim uzun, yapmak isteyenlere yolluyorum diyincede kimse üstüne alınmıyor o yüzden susmayı tercih ediyorum bu konuda:))

2 yorum:

  1. teşekkürler canım,unutmamışsın bu uzun mim'i yapmışsın:) yemek yemeği çok seviyorum diyorsun ve inceciksin yahu çok kıskanıyorum çokkkkk:))

    YanıtlaSil
  2. ben tesekkür ederim cnm:)eskiden yiyip almıyordum ama artık almaya basladıgımı farkettim:(dikkat etmem lazım ama çok seviyorum yemek yemeyi nasıl yaparım bilmiyorum:)

    YanıtlaSil