22 Ağustos 2013 Perşembe

Dior forever fondöten

20 numara

Forever..Dior için artık klasiklesmis bir isim.

Forever fondöten, benim biraz önyargılarla aldığım bir fondötendi.Hakkında olumsuz yorumlar okumustum, renk değistiriyor kalıcı değil vs gibi.Ancak neyseki bu sorunların hiçbiriyle karsılasmadım.En sevdiğim fondötenlerim arasında yerini aldı.

Yapısı biraz yoğun, orta kıvamda diyebiliriz.Kullanımı rahat, yayama konusunda bi problem yok.

Kapatıcılığı bence iyi olan fondötenler arasında.

Kalıcılık konusundada bir sorun yasamadım.
Bendeki fondötenlerin çoğu hemen hemen aynı kalıcılıkta.

Renk değismesi olmadı, ki cildim bu konuda duyarlıdır.

Cildi kuru ve normal olanların daha çok seveceği bir fondöten bu sanırım.Yapısı hafif değil çünkü dediğim gibi.

Durusu tam mat olmasada mata yakın, glowy görünüm vermiyor.Ama mat gibide donuk durmuyor.

Bu arada forever fondötenin ve pudranın yapısı değisti sanırım.Bendeki eski versiyonu.
Ne kadar değismistir ne farkı vardır bilemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder