17 Ağustos 2013 Cumartesi

Estee lauder ideal light-aydınlatıcı kalem


Estee lauder, pek yakından tanıdığım bir marka değil aslında.
Bu ciciyide arkadasım deepbeauty-özge hediye etmisti bana=)

Kalem, sitesinden gördüğüm kadarıyla farklı farklı renklerde var.Hangisi ne amaca hizmet ediyor bilmiyorum ancak hepsi aydınlatıcı olarak geçiyor.Bendeki lila renkte.Rengi dağıtınca gördüğünüz gibi o mor ton gidiyor yerine aydınlık beyazımsı bi renk kalıyor.Beyaz göz altı sevip kötü görünmekte istemeyenler için bir kurtarıcı olabilir.

Ben beyaz görüntü sevmediğimden az miktarda kullanıyorum.Ve kullanınca altına mutlaka normal kapatıcımı sürüyorum, çünkü tek basına kullanınca facia.Morluklarımı çok belli ediyor ve beyaz beyaz duruyor.Ancak kapatıcı üstüne az uygulayınca aydınlık hos bi görüntü elde ediyorum.

Yapısı likit kıvamda ama dağıtmak için acele etmek lazım.Biraz çabuk sabitleniyor sanırım.

Ürün fırçadan çevirerek geliyor, ambalaj konusunda bir sıkıntı yok.
Bu tarz ürünlerde ambalaj çabuk bozulabiliyor ancak bunun hala sağlam.

Uygun kullanınca hos bi ürün.Değisik tonda bi aydınlatıcı isterseniz edinmenizi öneririm.Yok ben çok belirgin bi aydınlatma istemiyorum derseniz bu ürün size göre değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder