23 Ağustos 2013 Cuma

Mac ccb pearl


Cream color base, mac'in çok amaçlı ürünlerinden.Farklı renkleri mevcut, bendeki pearl rengi.Sadece aydınlatma için kullanıyorum ve oldukça memnunum.

Yapısı yumusak, pigmentasyonu gayet iyi.

Verdiği aydınlık çok hos.Simli değil sedefli görüntüde bi aydınlık veriyor.Ben bunu biraz nars albatross aydınlatıcıyada benzetiyorum.Sanki onun krem hali gibi..Albatross da biraz daha ısıltılar belirginken bunda daha yansımalı ve doğal.

Krem formda ürün olduğu için pudra üstüne kullanılamıyor tabi.Fondötenin üstüne elimle pıt pıt yapıp sonra dağıtarak kullanıyorum.Fırçalarla denedim ancak memnun kalmadım.Sert değil ve pigmentasyonuda iyi dedim evet ama fırçaya homojen gelecek kadarda değil sanırım:)

Pearl, rengi itibariyle kas altı göz pınarı gibi yerler içinde oldukça uygun.Ben yüzümde kullanıyorum özelliklede elmacık kemiklerinde.Diğer yerler için genelde far kullanıyorum, alıskanlık..Ancak, kesinlikle uygun olduğunu söyleyebilirim.

Krem yapıda olmasından sanıyorum, üstü hemen kir tutabiliyor.Dikkatli kullanmak gerekiyor.Ben ara ara peçeteyle üstünden geçiyorum, siliyorum.Öyle aman aman kıl tüy tutan ürünler gibi düsünmeyin ama tabi.Bu tarz ürünlerde böyle bi sorun olabiliyor ama bunda yok neyseki.

Yüzüm için krem formda ürünleri kullanmayı sevmiyorum aslında, nedense zahmetli geliyor kullanmak.Mesela birçok krem allık denememe rağmen hiçbirini kullanamadım ve elden çıkardım.Bunu bile basta bi süre kullanmadım.Yeni yeni kullanmaya basladım desem yalan olmaz=)Ama bunu çok sevdim ve allıklar kadar yaymada zorluğu yok.
Kesinlikle tavsiye ederim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder