19 Kasım 2010 Cuma

Caroline Herrera 212 sexy


Koku tarifi pek yapamam ama bi iki bişey söylemek istiyorum yinede  hakkında..
Şeker baharat karışımı yoğun ve güzel bi koku bu..Başta çoook beğenmiştim ama şimdi o kadarda fazla beğenmiyorum sanırım:( 100 ml parfüm almak istemiyorum aslında çok çabuk sıkılıyorum çünkü ben ama 50 ml ile 100 ml arasındaki fiyat farkının saçma sapan olması nedeniyle parfümlerin 100 ml lerini tercih ediyorum genelde.
Parfümün kalıcılığından bahsedeyim birazda; maalesef çok iyi değil kalıcılığı bana göre ama nette çeşitli yorumlar var çok kalıcı olduğunu iddia edenler var, denemek lazım kişiden kişiye değişiyor parfüm kalıcılığı malum..Ancak, sonlara yaklaştıkça parfümün yoğunluğu ve kalıcılığı artmaya başladı ilginç bi şekilde:)Şekerli baharatlı yoğun kokuları sevenlerin denemesi gereken parfümlerden biri yinede:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder