19 Kasım 2010 Cuma

Max Factor 2000 Calorie

Eveet bu rimel benim bi ara en sevdiğim rimelimdi, ta ki clinique ile tanışana kadar.Yalnız bu rimelinde hakkını yememem lazım.Benim rimelde aradığım özellikler; dolgunluk ve kıvırma.Tek tek ayırsın upuzun yapsın filan bunlar ikinci planda kalıyor benim için.Rimelimiz gayet dolgunluk sağlıyor, hafif uzatıyor, tek tek ayırma kesinlikle yok, kıvırma işleminide kıvırıcıyla gerçekleştirdiğimden aslında çok anlamıyorum ama sanırım hafifte kıvırıyor.Bu birazda sürme şekline bağlı aslında.Fırçanın yapısı düz, kıvrık olanıda var bunun.Onuda denemiştim alırken ama bunu daha bi sevdimdi, ondan bunu almıştım.Uzun süredir kullanıyorum, sanırım bi süre daha kullanabilirim, performans azalması kuruma gibi bi problemle karşılaşmadım henüz.Tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder