27 Kasım 2010 Cumartesi

Clinique take the day off makeup remover

Göz makyajı temizleyici deneyimim çok fazla değil aslında o yüzden ne kadar sağlıklı yorumlar yapabilirim bilmiyorum ama gözlemlediğimi söyleyeyim ben pek karşılaştırma yapamayacak olsamda..Çift fazlı bu ürün, yani kullanırken ii çalkalamak gerekiyor.İçindeki yağlar uçucu özellikteymiş,alırken öyle söylenmişti.Hakikatende öyle, fazla yağlı his bırakmıyor gözlerde.Uzun süredir kullanıyorum, yağ butoncuğu oluşturmadı şükür..

En merak edlien kısmına geliyoruum:)Makyajı çıkarıyor mu tek harekette?Hayır maalesef tek harekette çıkarmıyor, biraz ovalamak gerekiyor gözleri, bundan önce loreal kullanmıştım ona göre daha ii çıkardığından ben memnun kaldım aslında yani ama daha iyileride olabilir diye düşünmekteyim.Bu yüzden bi ara, meşhur lancome bifacil göz makyaj temizleyicisinde denemek istiyorum, birde neutrogena aklımda..Yani, bana kalırsa ortalama bi ürün, kullanılmayacak kadar kötü diil ama tekrar tekrar alabileceğim kadarda süper diil.Yinede daha iyisini bulamazsam bitince tekrar alabilirim sırf markaya olan sempatimden:)

Bu arada lancome kofreleride gelmiş, ykm de sanırım onlar.İçinde hypnose drama tam boy rimel,deneme boyu bifacil göz makyaj temizleyicisi ve göz kalemi mevcut.Diğer bir kofreyse; hypnose rimel,deneme boy bifacil, ve maskara bazı.Bu saydığım clinique ve lancome kofreler normaldeki fiyatlarından daha hesaplıya geliyor.Rimel ihtiyacı olanlara; seçin beğenin alın derim:)

2 yorum:

  1. elifcim yorumun görünmüyor,ben kaldırmadımki yazını neden böyle oldu acaba anlamadım..

    YanıtlaSil