19 Kasım 2010 Cuma

Clinique Almost Powder spf15


Öncelikle şunu belirteyim,clinique markasını çok severim..Bu pudrayıda çok severek kullanıyorum.Almost pudramızın;

Yapısı yumuşacık

Kapatıcılığı oldukça yüksek

Gün boyu kalıcı

Parlamayla ilgili yorum yapmiycam ben bu blogta baştan belirteyim,bilinki her ürün benim t bölgemde yağlanma yapar:)

Uzun süre dayanıyor,ki ben kabukiyle oya oya kullanmıştım bi dönem fondötensiz

Toz toz durmuyor ciltle bütünleşiyor

Fırçası çok kaliteli,kıl dökülmesi olmadı hafif bi şekilde uygulamaya yarıyor ürünü,diğer ürünlerimdede kullanıyorum bu fırçayı

Sonuç olarak;tekrar alabileceğim bi ürün, tavsiye ederim....

5 yorum:

  1. canım hangi rengini kullanıyorsun? beyaz tenliyim clinique renkli nemlenidirici beige kullanıyorum ama bana biraz koyu kaçıyor onun üzerine uygulamak istiyorum hangi tonu iyi olur sence?

    YanıtlaSil
  2. gsemmcim bende clinique renkli nemlendircinin aynısını kullanıyorum banada hafif koyu gibi sanki.ben çok beyaz diilim buğdayım, 04 neutral rengini kullanıyorum bunun ama bi daha alırsam 03 alabilirim.bence sende ilk 3 numaradan birini düşün, beyazlığının derecesine göre:)4 numarasıda koyu diil ama, buğdaya yakınsan ve doğal dursun istiyosan onuda düşünebilirsin..

    YanıtlaSil
  3. canım renkli nemlendirici cildimin bazı bölgelerinde turuncumsu bi renk bırakıyor sende de oldu mu?beige den daha açığı yokmuş galiba.. 01 fair alsam çok mu açık kalır?beyaz tenliyim aşırı değil ama çabuk kızaran bi cildim var,karma-hassas yani renkli nemlendirici üstüne almost uygulamak istiyorum clinique diyince aklıma gelen ilk isimsin;)bi renkli nemlenidirici swatch yapsan keşe..:)

    YanıtlaSil
  4. gsemmm:))yok bende turunculuk filan yapmadı renkli nemlendirici.evet iki rengi var bunun, açık rengi bizdeki ama gerçekten beyaz tene olacak bi renk değil, ben buğdayım bana tam oluyo gibi bişey çok az hafif koyu durabiliyor fazla sürersem.anladığım kadarıyla baya beyazsın, 01 rengi olabilir pudranın ama yinede deneyebilsen iyi olur..clinique renkli nemlendirici için post hazırlim o zaman ben en kısa zamanda ama swatch dediğin en fazla elimde gösteriyorum cnm ben biliyosun:)

    YanıtlaSil