17 Eylül 2013 Salı

Chanel rouge velvet matte-LA RAFFINEE

34-LA RAFFINEE

Bu rujun tek kelimeyle şık olduğunu söyleyebilirim!

Ambalajı, rengi, durusu herseyiyle ağır olan bir ruja ancak bu tanımlama yakısır..

Ambalajı normalde ilk resimde gördüğünüz gibi.İkinci resimde üstteki chanel amblemine kalem açar gibi bastırınca altın renkli kısım çıkıyor, yani rujun kendisi.Siyah olanın tamamı kapak.

Rujun yapısı oldukça tok, tek seferde rengini veriyor.İçinde hiç ısıltı yok, tamamen mat.

Dudakları kurutmuyor, mat yapısına rağmen germiyor.

Chanel rujların yapısının çok ince olduğunu düsünüyorum, 
dudakta ruj varmıs gibi hissettirmiyorlar.

Rengi, gül kurusu..Asil bi renk olarak geliyor bana=)

Bu ruju hemen hemen hiçbir allıkla yakıstırmıyorum, çok güçlü bi görüntüsü var, 
kırmızı ruj gibi neredeyse.
Tek basına kullanmayı daha çok seviyorum bu yüzden.

Rujun sürülen kısmının çok yatay olmasını sevmiyorum sadece.Kırılacak gibi hissediyorsunuz sürünce.Yakında yazacağım burberry rujumdada aynı sıkıntıyı yasıyorum.Tamamen psikolojik:)

Rouge allure serisinden bir ruj daha almak istiyorum.Beğendiğim bir renk bulursam velvet matte serisinden bulamazsamda renk çesitliliğinin daha çok olduğu rouge allure luminous serisine 
bakmayı düsünüyorum.


3 yorum:

  1. Cok guzel bir rengi var gule gule kullan

    YanıtlaSil
  2. chanel fondotenin yanında birde ruj aldırma bana:))

    YanıtlaSil
  3. rengi harika yalnız nereden aldınız tam olarak?

    YanıtlaSil