16 Eylül 2013 Pazartesi

Mac paint pot-Bare study

  Yukarıdan asağı;
bazlı-bazsız-bazlı-bazsız

Daha önce yazısını yazdığım bi ürün aslında ama buda yenileme dahilindeki yazılardan.İyide oldu diye düsünüyorum özellikle bunun için.

Paintpot denen ürünler bildiğiniz gibi far bazı yada krem far niyetine kullanılabiliyor.
Genelde baz olarak kullanıldığını söylemek mümkün.
Peki baz olarak kullanılan bi ürün neden böyle renk renk üretiliyor??

Benim bunu almadan önce merak ettiğim bir konuydu, elinde olmayanlarında merak ettiğini düsünüyorum.Bu yüzden son resimde bunu anlatmak istedim.Gördüğünüz gibi rengini ciddi değistiriyor, ki bendeki renk ten renginden biraz açık ve ısıltılı sadece.
Diğer renkler kullanıldığında nasıl değisimler olur siz düsünün=)

Renk değistirmesi bi açıdan güzel bi açıdanda kötü.Güzel olan, gördüğünüz gibi çıkan renkler muhtesem, en azından benim için öyle.Ancak farların kendi renkleride güzel, ki biz far alırken o rengi elde etmek istediğimiz için alıyoruz=)Bu yüzden elimizde farın rengini değistirmeyecek bir baz bulundurmalıyız.Bir yandanda istersek rengarenk paintpotlardan edinip hem çesitli renkler elde edebilir hemde krem far olarak kullanabiliriz.

Yapısından bahsedecek olursam;
 oldukça kremsi, yumusak tek seferde rengini ısıltısını veriyor.
Farı sabitliyor, kalıcılıgını arttırıyor.

Hafif ılıstısı ve incimsi rengi çok hos..
Isıltıları sim sim değilde, sedefli bi görünüm seklinde duruyor.

Tavsiye edebileceğim ürünlerden biri.Baska renklerindende ilerde edinebilirim.

5 yorum:

  1. İsiltisi cok dozajinda guzel bir renk

    YanıtlaSil
  2. tek paintpot'um ve bayılıyorumm bunaaaa :) sadece bunu sürüp üstüne marylou sür birde siyah eyeliner-rimel bu iş tamamdır :) ten rengi almaktansa renkli almayı tercih ediyorum. beğendiğim bir iki renk daha vardı onlarıda alıcam inşallah en yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
  3. kozmetikperisi, evet dozunda tam.

    jelibonun renkli dünyası, mary lou yok ama benzer bi aydınlatıcıyla denemeliyim öyleyse, tesekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. paintpotları çok kullanışlı buluyorum tek başına yada üstüne farklı farlarla farklı renkler yaratabilmek şahane bence:)

    YanıtlaSil
  5. Bunun verdiği ışıltıya bayılıyorum ve almak istediğim tek paintpot bu! güle güle kullan :)

    YanıtlaSil