13 Eylül 2013 Cuma

Dior addict ultra gloss-FLASH

756-FLASH

Öncelikle lipgloss sevmediğimi hatırlatmalıyım bu yazıyı yazmadan önce.Ancak sevmememe rağmen dior glosslar ambalajlarıyla beni kendine çekiyor.Su an diğer markalardaki glosların ambalajlarını düsünüyorumda, bunun kadar güzel yok sanırım=)

Ambalaj dısında, lipgloslarda en itici durum olan yapıs yapıslık bu üründe yok.Azıcık bile olsa asla kullanamıyorum maalesef:(Öyle olmayan, dudakta ağırlık yapmayan bir gloss
 bulduğum için mutluyum.

Addict ultra serisinden bu gloss.İçinde gördüğünüz gibi farklı renklerde minik ısıltılar mevcut.Farkedeceğiniz gibi yapısının biraz sheer olmasından dolayı dudakta abartılı bi görüntü olusturmuyor.Ama tabiki ısıltılar belli oluyor, ısıga göre yansımalar yapıyor.
Bu renk dudak rengine yakın olduğundan ve ben tek kat sürüp fazlasını aldığımdan
 benim açımdan daha kullanıslı hale geliyor.Çünkü abartı sevmiyorum bildiğiniz gibi.

Dior glossların birde açık somon ve pembe tonlarında gözüm var aslında ama 
sıra gelmiyor bir türlü.

Sizinde yapıs yapıs olmayan, hafif yapıda gloss önerileriniz varsa alabilirim??

2 yorum: