14 Eylül 2013 Cumartesi

Chanel vitalumiere aqua fondöten

BR22

Chanel fondötenler arasında ilk denediğim fondöten bu.Hep birkaç markaya yönelmisim fondötende sanırım.Guerlain, dior ve nars.Bu markalarda bana uygun olan fondöten tiplerinin çoğunu kullandım diyebilirim.Ama chanel nedense çok yaklasmadığım bir marka oldu 
uzun zaman.Simdiyse sevdiğim markalar arasında:)

Bu fondöteni bu ara sık sık kullanıyorum, son bitirdiğim shiseido fondötenim olmasaymıs aslında bunu bu yaz bitirebilirmisim.Çünkü tam yazlık bi ürün buda.

Yapısı incecik, renkli nemlendiricilerden ince bence hatta.

Kapatıcılığı çoğu kisiye göre azdır sanırım.Benim için ortaydı.

Renk alt tonu bana tam uymasada cildimle bütünlesiyor sürünce, ki resimlerdende nasıl bütünlestiğini farkedebilirsiniz sanırım.Neredeyse sürdüğüm farkedilmeyecek kadar doğal duruyor, aynı sekilde yüzdede öyle.

Durusu matta değil glowda.Canlı bir bitisi var ancak glowy görünüm vermiyor.

Günlük kullanım için çok ideal olduğunu düsünüyorum.Cildi yormayan hafif yapıda bi ürün arıyorsanız renkli nemlendiricilerden önce bu fondötenede bir bakmalısınız..

7 yorum:

  1. çok hoş bir ürüne benziyor güzeel anlatımınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Eda Özer, ben tesekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
  3. Bende çok seviyorum bu fondöteni :)

    YanıtlaSil
  4. Tam yaz fondoteni gibi duruyor valla :)

    YanıtlaSil
  5. simyaser, sevilmiycek yanı yok:)

    aslı güner, öyle kesinlikle=)

    YanıtlaSil
  6. bir dönem ortalık bu fondotenle çalkalanmıştı şimdi kimse almıyor yada tanıtmıyor iyi oldu değindiğin..

    YanıtlaSil
  7. evet canım bi ara ünlüydü baya=)sonra yenileri çıktı tabi, daha deneyemedim onları.

    YanıtlaSil