24 Nisan 2011 Pazar

Dior 553 peachykeen allık


Bu allığımın renginede, duruşunada bayılıyorum.Buda 'mac well dressed' gibi yüzünüze masum bi ifade katan allıklardan:)

Rengi, ne pembe ne şeftali.'Coral' diye tabir edilen renklerden biri buda sanırım.Bi tarafı mat diğer tarafı ışıltılı.Karıştırıp kullanıyorum ben genelde..

Kalıcılığı bana göre çok iyi ama dior allıkların kalıcılığı konusunda tatmin olmayanlarda yok değil.Ben allıklarımı ten makyajımın üstünde kullanıyorum çoğunlukla, o yüzden hiç bi allığım kalıcılık konusunda beni yarı yolda bırakmıyor diyebilirim.En fazla rengi hafifler o kadar:)Bu allıkta öyle bi sorun yaşamadım henüz.Deneyerek almanızı tavsiye ederim yinede.

Dior allıkların başka renklerindende edinebilirim, orjinal bi renk görürsem özellikle..Kendine has bi duruşu var kesinlikle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder