30 Nisan 2011 Cumartesi

Nars velvet matte lip pencil

BETTİNA
Nars, benim uzaktan uzağa sevdiğim arada ürünlerine ulaşmak için debelendiğim bi marka maalesef:(Arada bi ürünlerine ulaşabiliyorum işte zorlayınca:)Bu rujada ulaşmam pek kolay olmadı.O yüzden narslarım kıymetlim benim:)
Adından anlaşıldığı gibi mat bi ruj bu.Gerçekten mat ama hafif bi frost duruşuda yok değil.Mat yapıda olmasına rağmen dudakları kurutmuyor.Yapısı nedeniyle diğer ruj tiplerine göre daha kalıcı.Kötü özellik olarak biraz dudak çizgilerini belirginleştirdiğini söyleyebilirim..


Resimdede gördüğünüz gibi hafif pembe-bej, hatta zorlayınca mor tonlar içeriyor, soğuk bi renk.Ben dağıtarak sürüyorum genelde, ortaya yukarıdaki görüntü çıkıyor.Çok baskın bi renk değil, dudak renginiz koyuysa çok hoşlanmayabilirsiniz.Kat kat sürüncede mor tonundan rahatsız olabilirsiniz:)Ama elinizde varsa yada alırsanız, özellikle haki tonlarda göz makyajıyla deneyin derim..Yiğidi öldür hakkını yeme demişler:)Bu renk, o tonlarla çok yakışıyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder