10 Nisan 2011 Pazar

Dior hydra life göz kremi

Ürün normalde 15 ml, ben testerını denedim.Bana uzun süre dayandılar, çok çok düzenli kullanmasamda 2 ay kadar gittiğini söyleyebilirim testerların.

Göz kreminde aradığım özellik, yeterince nemlendirmesi, rahatlatması, concealera baz olması..Bide, morluklarada hafifte olsa etkili olsun isterdim ama o bi mucize tabi:))Birde yaşlanma belirtilerinin çıkmasını önlesin uzun vadede:))Olmaz mı?

Bu kremin nemlendirmesi harika değil bence ama yinede tatmin edecek cinsten.Göz çevremi pek rahatlattığı söylenemez, onun için başka bi silahım var neyse ki:)

Concealer için iyi bir baz olduğunu düşünüyorum, hemen emiliyor, makyaj için beklemeye gerek yok.Concealerın sabit kalmasınada yardımcı oluyor bence bu kremler..
Büyük boyunu alır mıyım?Şu an almam ama belki ilerde alabilirim bilmiyorum:)

2 yorum:

  1. dioru çok sevmeme rağmen cilt ürünlerini sevmiyorum,bu ürünüe kullanmıştım çok iyi nem vermedi ve rahatlatmadı:(

    YanıtlaSil
  2. evet özgecm,dior'un cilt ürünlerini kullanmadım ben ama bu göz kremi dediğim gibi harika bi ürün değil yani.Ortalama bi ürün benim için..

    YanıtlaSil