20 Nisan 2011 Çarşamba

Too Faced refereshing eye brightening pencil



Bu ara baya bi aydınlatıcı aldım:)Son aldığım aydınlatıcılardan biri buda..
Gördüğünüz gibi, ürün kalem şeklinde.Bildiğiniz açacakla açılan kalemlerden:)Hatta açacağıyla birlikte satılıyor ama onu fotolamayı unuttum.Ambalaj açısından beni çok etkilediğini söyeleyemeyecem tabi ama ürün muhteşem!!
Yumuşacık yapısıyla, doğal ve aydınlık duruşuyla gönlümü fethetti..Daha çok kaş kemiğinde ve göz pınarında kullanıyorum ben.Kalem şeklinde olmasından dolayı bu dediğim yerlerde kullanımı çok pratik oluyor.Ürün krem yapıda olduğundan çok uzun süre gideceğini sanmıyorum.Birkaç gün kullandıktan sonra bile azaldı ucu, biraz daha kullandıktan sonra açmaya başlarım ucunu muhtemelen:)
Bitince tekrar alabileceğim bi ürün.Böyle bi ürüne ihtiyacınız varsa kesinlikle tavsiye ederim..
Resimde dağıtılmamış hallerini görüyorsunuz.Dağıtınca belli olmuyor, ten rengiyle bütünleşiyor.Ama dediğim gibi aydınlatma muhteşem:)

4 yorum: