23 Nisan 2011 Cumartesi

Mac well dressed


Benim allıkta renk sınırımın olmadığını herhalde az çok öğrenmişsinizdir..Kıpkırmızı allıkta kullanabiliyorum, pudramla aynı renk allıkta:))

Bu allıkta benim ten rengime göre sınırların ötesinde bi allık.Çoook açık bi pembe:)Rengi birazcık belli olsun die kat kat geçiyorum üstünden:)Ama ortaya çıkan sonuç, benim tam istediğim cinsten..O kadar masum duruyor ki..
Mac'in allıkları sheertone, sheertone shimmer, matte, frost, satin, mineralize gibi seçeneklere ayrılıyor bildiğiniz gibi.Bide krem allıkları var tabi.Bende her tipinden bi iki tane mevcut:)Diğer mac allıklarımın yazısını ve swatchlarını mac başlığında bulabilirsiniz..
Bu allık, satin yapıda..Kabında mat gibi duruyor ama içten gelen sağlıklı bi parlaklık veriyor yüze..İçinde shimmer namına hiçbişey yok:)Ama dediğim gibi mat durmuyor yüzde kesinlikle..Bu yüzden mac'in satin yapısında olan diğer allıklarınıda merak etmekteyim..

Rengi çok açık olduğundan ancak bu şekilde gösterebiliyorum.Açık pembe allık arayanlara, bu allığa kesinlikle bakın derim.Daha açığını bulamazsınız:)Ten rengi beyaz yada buğday olanlarda rengini belli etme konusunda pek sorun yaratacağını sanmıyorum ama koyu tenler hakkında bi fikrim yok maalesef.Denenmeden alınmaması gereken bi ürün kısacası..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder