7 Kasım 2011 Pazartesi

Alışveriş#26



Yılbaşına kadar birşey almak yok demiş miydim size?Size değilse bile, kendime demiştim:))

Ama çok büyük bi fırsat çıktı karşıma, mecbur değerlendirdim=)İnglot burda yok diye sızlanırken, bayram dolayısıyla inglot'un olduğu bi yere gidip, çok istediğim bu fırçaları almamak olmazdı..:)

İnglotlar;
1ss pudra fırçası
4ss concealer&far fırçası
5fs far fırçası
7fs far fırçası
29po far fırçası
13p far fırçası
22t concealer fırçası
Under eye concealer
AMC pudra
Aydınlatıcı kalem concealer
3 fırça çantası.Şimdilik işimi görür sanırım ama daha alacağım fırçalarda var, bi iki tane kaldı sanırım almadığım.Onlarıda alınca, mecbur bi inglot fırça seti çantası alacağım sanırım..Çantaların içindekiler, aplikatörler:)Pek işime yarayacak gibi görünmüyorlar ama dağıtırım belki=)

Diğerleri;
Cecile göz kalemi
Avon vücut ürünleri
Avon supershock jel eyeliner kalem-gri
Avon supershock jel eyeliner-mavi
Avon peeling
Avon göz makyaj temizleyici ve çanta yine hediye:)Ne yapacaksam bunları:)))

9 yorum:

  1. herbirini güzel günlerde kullan canım, bende ınglot fırçalarımı tamamlayınca çanta düşünüyorum bir tane beğendim bile:) cecile göz kaleminin kahvesini kullanıyorum çok beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
  2. ürünlerin hayırlı olsun canım,fırçalarında gözüm kaldı valla:))

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum senin alışveriş postlarına. Güle güle kullan hepsini, harika şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
  4. özgecim teşekkürler cnm:)cecile göz kalemlerinin namını duydugumdan aldım zaten=)begenirsem baska renklerinide alcm.bir kez kullandımda gözlerime sim kaçtı baya bi kötü oldu gün içinde gözlerim ama daha dikkatli sürcm bi dahakine bakalım=)

    busecm saol cnm.insallah alırsın sende en kısa zamanda=)benimde daha haaala eksiklerim var.

    YanıtlaSil
  5. sevdacım teşekkürler cnm=)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan fıstıkcım:)

    YanıtlaSil
  7. fircalarin güzelmis, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  8. çirkin hatun,teşekkürler daha güzelleri senin olsun=)

    YanıtlaSil