26 Kasım 2011 Cumartesi

Bitirdiklerim#1


Bu benim ilk bitirme postum:)Son olmaz inşallah=)Normalde, biten ürünleri saklamak gibi bi huyum olmadığı için, bayaa zorlandım bunları toparlamakta:)Neyse ki bu sefer başardım..

Gliss şampuan ve saç kremi..Genel olarak sevdim.Saçları oldukça yumuşatıyor..Tekrar alınabilir..

Loreal saç kremi..Yazısı blogda var zaten.Memnun kaldığım bi ürün oldu.Tekrar alınabilir ama yenileri denerim muhtemelen..

Dove salatalıklı vücut kremi..Kokusu ve yapısı bi tuhaf geldi bana.Yarısını kullanabildim.Diğer çeşitlerini daha çok sevdim.Yazısı dove etiketimde mevcut:)Salatalıklı çeşidi alınmaz..

Avon solutions göz kremi..Bununda kokusu değişti:)Bozulmadan önce sevdiğim bi ürün oldu.Göz çevresini anında rahatlatıyor.Yorgunluğunuzu alıyor desem yalan olmaz:)Ferah ferah bi jel..Tekrar alabileceğim kadar sevdim ama avonla olan ilişkimi abartmak istemiyorum:)

Bioderma sensibio h2o..Beğendim!Yazısı var blogda..Tekrar alırım..

Clinique supercity block spf40..Yazısı olanlardan buda=)Çok beğendim!Tekrar alırım..

Clinique take the day off göz makyaj temizleyici..Beğendim bunuda.Daha kolay çıkaran ürünleri ararım ama sanırım.Tekrar alınabilecek bi ürün ama ben bi süre almayı düşünmüyorum..

Alix avien mavi rimel..Rengini çok güzel veriyor.Gayet sevdim!Tekrar alabilirim.Ama önce pasteli denerim sanırım.

Dior show black out rimel..Beğenmedim!Büyük boyunu almam..

Avon el kremi..Avon'un el kremlerini seviyorum ama başka ürünler denerim..

Nivea vücut peelingi..Sürekli aldığım bi ürün zaten.Yine yeni yeniden alırım..Çoooooook seviyorum:)


Genel olarak memnun kalmışım bitirdiklerimden:)Aslında size birşey söyleyeyim mi?:)Ben memnun kalmadığım bi ürünü sonuna kadar pek kullanamam zaten.Ondan, genelde memnun kaldığım ürünleri bitirmişim sanırım:)))))Neyse buda güzel=)

Çoğundan tekrar alacak kadar memnun kaldım dediğim gibi ama yeni ürünler denemeden duramam ben.Bunlardan üçünü tekrar alma olasılığım diğerlerinden kat kat yüksek:)
Bioderma sensibio h2o
Clinique super city block
Nivea vücut peelingi

16 yorum:

  1. ohh bitenleri görünce içim açıldı valla,helal olsun :)

    dove'un salatalık özlü kremine ben bayılmıştım,kokusuna ve ferahlığına.Hatta 2-3 kutu bitirdim tabi sonra diğer çeşitleri denemiştim :)

    benim de elimde 2-3 renkli rimel var,onlar bittikten sonra pastel'in petrol mavisi rimelini almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. süper! ben de boş kutuları toplamaktan nefret ediyorum.
    nivea vücut peelingini ben göremiyorum ya nerelerde satılıyor? peelinglere sardım bu ara :D
    dove, h2o, avon el kremiyle alakalı yorumlarım aynı :D

    YanıtlaSil
  3. Dior rimelin neyini beğenmedin cnm, merak ettiğim bir rimeldi

    YanıtlaSil
  4. sevgili blog, dove vücut ürünlerini ben çok beğeniyorum normalde ama bunun yapısı çok katıydı, kokusuda kötüydü.Belki bendekinde sorun vardı bilmiyorum.Bak şimdi sen böyle diyince merak ettim:)Belki alır denerim başka bi salatalıklıyı=)

    dofa, nivea vücut peelingini bir tek carrefourlarda görüyorum ben.Bazen yoksa istetiyorum hatta:)Bir yada iki tane oluyor raflarda genelde.Bulmak zor biraz evet=)Ama ben onsuz yapamıyorum gerçekten, inanılmaz fark yaratıyor ciltte..

    elasel, kirpiklerimi karışık kuruşuk gösteriyor.Ne uzatması süper ne dolgunlaştırması.Sevmedim yani hiç.Dior rimel alırsam başka bir çeşidini alırım..

    YanıtlaSil
  5. Ben de niveayi merak ettim bak simdi :)

    YanıtlaSil
  6. rica ederim elaselcim..

    yelda, nivea kesinlikle harika..Denk gelirsen mutlaka al derim=)

    YanıtlaSil
  7. çok hoş bi post olmuş.Bayılıorum boyle bitirm postlarına devamı gelir inşala:)

    YanıtlaSil
  8. İlk bitenler yazın hayırlı olsun o zaman :) Ne çok şey bitirmişsin. Yenileri gelsin hemen yerine :)

    YanıtlaSil
  9. butik merve, teşekkür ederim=)

    sevdacım, saol cnm:)biriktirdim bitenleri.genel olarak yakın zamanlara denk geldiler ama neyse ki=)

    YanıtlaSil
  10. Diorshow and clinique are good products indeed. =) I am turk too.


    Followed btw, hope you dont mind. And maybe youll visit me someday.



    thebookness.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Kendim bitirmiş kadar oldum maşallah :D baya bitirmişsin. Darısı benim son yarım kalanların başına :))

    YanıtlaSil
  12. saol nerwen=)evet bu defa bayaa oldu.insallah sende bitirirsin istediklerini kısa zamanda=)

    YanıtlaSil
  13. bu dove salatalık özlü nemlendiriciyi sevmeyen tek ben varım herhalde diye düşünüyordum:)kokusunu hiç beğenmedim.çeşitlerinin arasında en iyisi bence klasik olanı.

    YanıtlaSil
  14. bende öyle düsünüyorum fluses evet yalnız degilsin:))ama bendeki bozukta olabilir.yapısıda katıydı çünkü.denemek için alırım belki bi ara..

    YanıtlaSil