28 Kasım 2011 Pazartesi

Mac freshwater far

Mac farlardan genel olarak memnunum.Çoğu rengini beğeniyorum..Ama yapıları bazen beni şaşırtabiliyor.Pigmentasyonları aynu değil farların.Serilere göre farklılık gösteriyor.Hatta aynı serideki farklı renklerde bile farklılıklar olabiliyor=)

Freshwater için söyleyebileceklerimse şöyle;

veluxe pearl yapıda, ben sevdim yapısını.Bu serinin pigmentasyonu iyi..

Üst üste geçince daha koyu bi mavi elde etmeniz mümkün.

Mac farların kalıcılığı iyi..

Gayet kaliteli..

Refill almak daha mantıklı=)

Refil sisteminden ve elimdeki diğer mac farlardan şu yazımda bahsetmiştim..

Not:Bi satış blogu açtım yeni.Bakmak isterseniz sağda etiket kısmının altındaki resme tıklarsanız hemen ordasınız=)


5 yorum:

  1. Çok güzelmiş. Benim yaşadığım şehirde de Mac olsa keşke :((

    YanıtlaSil
  2. kybeleninrenkleri, maalesef benim yaşadığım yerdede mac yok:((bloglardan yada siparis yoluyla vs. alıyorum bende

    YanıtlaSil
  3. Bende çok beğendim.Zaten en sevdiğim renklerden biridir mavi :))Bu arada blogumda da china glaze oje hediye kampanyam var :)
    Katılmak istersen beklerim ;
    http://denemedenalma.blogspot.com/2011/11/tanacan-kozmetik-ile-2-kisiye-china.html

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir renkkkk :)

    YanıtlaSil
  5. glh_n, maviyi bende çok severim=)oje kullanmıyorum ama bi ara çekilisler için toplu post düzenlersem seninkinede yer veririm tabi=)

    sevdacım,dimi:)

    YanıtlaSil