12 Kasım 2011 Cumartesi

Avon supershock çift taraflı kalem far




Supershock yazılarım bitmek bilmiyor dimi:))

Avon'un en sevdiğim serisi oldu sanırım bu=)Serinin birçok elemanını ya kullandım ya denedim.Buda denediğim ürünler arasında..

Burda yazdığım her avon ürünü benim değil bu arada.Belirtme gereği duymuyorum genelde, bu benim bu değil diye ama:)Yazayım dedim şimdi niyeyse:)))Bir iki arkadaşım, benim vasıtamla aldığı için ürünler önce bana geliyor:)Bende, izinleri dahilinde deneyip swatch yapabiliyorum sizin için..

Bu ürün, hem kalem hem far niyetine kullanılabiliyor.
Yapısı, oldukça yumuşak.
Sürümü kolay.
Renk vermesi güzel.
Bazsız kullanınca kalıcılığı az tabi.
Dağıtınca, normal far gibi duruyor.Yani, krem far gibi ıslak ve canlı bi duruşu yok..Benim krem fardan beklediğim bu:)Ondan, bana göre kalem gibi kullanmak için daha uygun.Açık rengi, aydınlatıcı gibide kullanabilirsiniz..Birkaç renk seçeneği mevcut..

6 yorum:

  1. itsbeacım,bende yeşilini kullanmıştım bu çift taraflıların,ama bir türlü ısınamadım,kalem gibi sürsem çok yumuşak dağılıyor,far gibi dağıtmayıda ben sevmiyorum:( arkadaşıma verip kurtulmuştum:))

    YanıtlaSil
  2. Bu kalemleri çok merak ediyorum, bi türlü almak kısmet olmadı :)

    Bi ara bunla yaptığın bi makyajınla ilgili post istiyorum sendenn :)

    Bloğumada beklerim :)

    http://betirella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. renkler süpermiş. ben de çok seviyorum böyle kalem farları :)

    YanıtlaSil
  4. özgecim, kalem gibi kullandım dağılmadı bende.alt kirpik dibine geçtim ama bir tek.far olarak bende pek ısınamadım=)supershock değildir belkide kullandıgın çift taraflı kalem.avon, farklı serilerde çift taraflı kalemler çıkarıyor arada sanırım=)

    betty boop, makyaj resmi yayınlamıyorum=)bloguna bakarım tabiki..:)

    dofacım, kalem aşkını biliyorum evet:)))

    YanıtlaSil
  5. çok hoş görünüyor gerçekten... denenmesi gerek sanırım...

    YanıtlaSil